800
۰
از قبل نمی‌دانستم که سرمربی تیم ملی شده‌ام؛

آرمات: انتخاب آلکنو را به فال نیک می‌گیرم/ در رده نوجوانان برنامه‌های زیادی برای استعدادیابی داریم

سرمربی جدید تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: انتخاب آلکنو حاصل کارشناسی و تحلیل‌های مسئولان فدراسیون و کمیته فنی است و او با قهرمانی‌های جهان و المپیکی که در کارنامه دارد، می‌تواند تیم ملی ما را موفق کند.
آرمات: انتخاب آلکنو را به فال نیک می‌گیرم/ در رده نوجوانان برنامه‌های زیادی برای استعدادیابی داریم
به گزارش شستون؛ مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران و تیم شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط برگزاری لیگ برتر والیبال اظهار داشت: سطح مسابقات هنوز هم بالاست. گرچه امسال با وجود کرونا افت کیفی بازیکنان و تیم‌ها ناگزیر بود و با قبل تفاوت دارد، اما باز هم می‌بینیم که اکثر تیم‌ها کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. بالاخره تفاوت آمادگی تیم‌ها به سطح بودجه‌شان هم برمی‌گردد که تیم را با چه هزینه‌ای و چگونه بسته‌اند.
وی در مورد شانس‌های اصلی کسب قهرمانی افزود: سطح تیم‌ها به هم‌دیگر نزدیک است و نمی‌توان به‌طور قطع یک تیم را شانس اصلی دانست. من فکر می‌کنم تیم‌هایی مثل سپاهان، سایپا، شهرداری ارومیه، فراز آمل و یکی دو تیم دیگر از امید زیادی برای ایستادن روی سکوی اول برخوردارند.

آرمات در خصوص وضعیت تیم شهرداری قزوین عنوان کرد: تمرینات‌مان را دیرتر از دیگر تیم‌ها شروع کردیم و تیم ما به نسبت دیرتر تشکیل شد. الان هماهنگ‌تریم اما همه اعضای تیم ما به تناوب کرونا گرفتند و 25 روز از چرخه رقابت دور بودیم و افت محسوسی داشتیم. همین الان هم 2 نفر از ما هنوز به سطح آمادگی نرسیده‌اند.
سرمربی تیم شهرداری قزوین درباره نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لیگ برتر بیان داشت: به هر حال پروتکل‌ها هم توسط بازیکنان و هم توسط باشگاه‌ها رعایت می‌شود و فدراسیون هم با یک نهاد زیرمجموعه وزارت بهداشت و درمان برای تست PCR متمرکز در محل اسکان تیم‌ها قرارداد بسته اما مشکلات وجود دارد و باز هم ابتلا را می‌بینیم.
سرمربی جدید تیم والیبال نوجوانان ایران در پاسخ به سوال خبرنگار دانا مبنی بر اطلاع‌رسانی قبلی فدراسیون در باب انتخاب وی افزود: چنین موضوعی نبوده و من اطلاعی نداشتم. فقط می‌دانستم اسمم در لیست 25 نفره‌ای وجود دارد و بعد از تصمیم‌گیری هم به من ابلاغ شد که برای این پست انتخاب شده‌ام.

آرمات به برنامه‌هایش برای تیم نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌هایم را به اطلاع فدراسیون والیبال رسانده‌ام و بعد از تایید مسئولان قطعا بازگو خواهم کرد، اما قرار است ضمن تعامل با تیم‌های رده بالاتر، استعدادیابی‌های گسترده‌ای را داشته باشیم تا بتوانیم با افزایش قدرت و کیفیت سطح تیم نوجوانان، هم از عناوین قهرمانی خود دفاع کنیم و هم این‌که باز هم پرچم خوش‌رنگ کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.
مسعود آرمات نهایتاً درباره انتخاب ولادیمیر آلکنو به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال کشورمان گفت: این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم وی در سمت جدیدش موفق باشد. انتخاب آلکنو حاصل کارشناسی و تحلیل‌های مسئولان فدراسیون و کمیته فنی است و با قهرمانی‌های جهانی و المپیکی که در کارنامه دارد، می‌تواند تیم ملی ما را موفق کند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 20967
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *