800
۲
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛

دیدار با خانواده شهدای شهرستان مهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با خانواده معظم شهدا دیدار و دلجویی شد.
دیدار با خانواده شهدای شهرستان مهرستان
به گزارش شستون؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حسین نکوئی فرمانده سپاه ناحیه مهرستان به همراه محمد رفیع دهواری فرماندار، سپاهی بخشدار مرکزی، حجت الاسلام خوش رو نماینده ولی فقیه در سپاه مهرستان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از مسئولین ادارات با خانواده معظم شهید فرامرز صادقی و شهید موسی حسین زهی دیدار و گفتگو کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء والامقام  ، برای خانواده شهداء و جانبازان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد و گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.
 
 وی افزود : جامعه ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهرستان تکریم و دیدار با خانواده شهدا را یک تکلیف برای مسئولان برشمرد و خواستار برنامه ریزی های منظم با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان در این زمینه از سوی سایر مسئولان  شد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 20993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *