800
۰
پرسپولیس بی‌جهت به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسیده؛

رأفت: اولسان شبیه به النصر بازی می‌کند/ بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: تیم اولسان بی‌شباهت به تیم النصر بازی نمی‌کند و تفاوت آن‌ها در احتیاط بیش‌تر و حرفه‌ای‌گری کره‌ای هاست.
رأفت: اولسان شبیه به النصر بازی می‌کند/ بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد
به گزارش شستون؛ پایان رأفت، مهاجم پیشین سرخ‌پوشان تهرانی طی گفت‌وگو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره مسیر سخت تیم پرسپولیس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچه‌ها با همدلی و آمادگی زیادی توانستند تیم‌های قدرتمند غرب آسیا را پشت سر بگذارند تا مسیر رسیدن به دیدار نهایی هموار شود. کیفیت عالی شاگردان یحیی گل‌محمدی با غیرت ایرانی و هماهنگی تیمی همراه شد تا پرسپولیس به فینال آسیا برسد.
او در ادامه صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس با پیروزی مقابل النصر عربستان و پاختاکور ازبکستان که امکانات و شرایط خیلی خوبی داشتند، نشان داد که بی‌جهت به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسیده و شایستگی حضور در این بازی بزرگ را دارد.
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به سبک بازی تیم اولسان هیوندای در بازی‌های اخیر، عنوان کرد: تیم اولسان بی‌شباهت به تیم النصر بازی نمی‌کند و تفاوت آن‌ها در احتیاط بیش‌تر و حرفه‌ای‌گری کره‌ای هاست. این‌که تیم اولسان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 21 گل زده نشان از خط حمله خوب و بازیکنان قدرتمندش دارد.

رأفت در مورد برنامه‌های تیم پرسپولیس برای فینال بیان داشت: بچه‌ها باید هوشیار باشند تا اول گل نخورند تا بتوانند با استفاده از داشته‌های خود به موفقیت برسند. امیدوارم که کادرفنی پرسپولیس با آنالیزها و برنامه‌ریزی‌های دقیق خود بتواند از نقاط ضعف و قوت اولسان هیوندای به نفع خود استفاده کند و یک عنوان قهرمانی در آسیا به ویترین فوتبال باشگاهی ما اضافه شود.
بازیکن پیشین سرخ‌پوشان تهرانی در خصوص نحوه نمایش تیم پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای تاکید کرد: بچه‌ها باید سعی کنند بازی را اداره کرده و جدال را به دقایق پایانی بکشانند تا بتوان احتمال پیروزی در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی را تصور کرد. در این‌گونه بازی‌ها برای تیمی مانند پرسپولیس موقعیت‌های انگشت‌شماری ایجاد می‌شود که باید دل به ضدحملات بست.

وی همچنین افزود: کره‌ای‌ها بازیکنان سریعی هستند و از دو فوروارد نروژی و برزیلی هم بهره می‌برند. پرسپولیس نباید عجله کند و باید با طمأنینه بازی را تا دقایق پایانی بدون گل خورده پیش ببرند تا بتوان در وقت‌های اضافه و پنالتی به شانس بیش‌تری رسید.
رأفت نهایتاً با تأکید بر احتیاط پرسپولیسی‌ها در فینال، گفت: کشیده شدن بازی به دپنالتی یعنی شانس 50 – 50 برای قهرمانی. پرسپولیس محتاط بازی خواهد کرد و چشم به ضدحملات خواهد داشت تا ان‌شاالله به قهرمانی هم برسد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 21270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *