800
۰

الگوسازی شبکه پنج از بازیگر پرحاشیه / نظارت نَم کشیده آقایان همیشه مدیر

حضور یکی از بازیگران خانم به عنوان میهمان در برنامه شب یلدای «شبکه پنج» که اخیرا با حاشیه های فراوانی درخصوص گم شدن سگش همراه بود، خبر از داستان همیشگی عدم نظارت و مصلحت های توجیهی مدیران تلویزیون می دهد.
الگوسازی شبکه پنج از بازیگر پرحاشیه / نظارت نَم کشیده آقایان همیشه مدیر
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عید نوروز، شب یلدا و بسیاری از اعیاد برای صدا و سیما و رسانه ملی، معمولا فرصت خوبی است تا شبکه های مختلف سیما با تدارک ویژه برنامه های خود، ساعاتی هرچند اندک بر تعداد مخاطبان خود اضافه کنند و مهم تر از آن برنامه ای در شان بینندگان خود ارائه دهند.
نقطه مشترک همه این ویژه برنامه ها دعوت از بازیگران، ورزشکاران و خواننده هایی است که محبوبیتی بین مردم دارند و حضورشان اصطلاحا سوپرایز برنامه به حساب می آید. ولی گاها میهمانانی به این برنامه ها دعوت می شوند که حواشی بسیاری پیرامون زندگی شخصی و کاری آن ها وجود دارد و حضور آن ها در چنین برنامه هایی ناخواسته حواشی موجود را جان تازه ای می بخشد.
شبکه پنج سیما به مناسبت «شب یلدا» ویژه برنامه ای با نام «انار» با اجرای مشترک بهمن هاشمی و مرتضی حسینی برای دو سه شب تدارک دیده بود؛ از همان جنس ویژه برنامه های مناسبتی رسانه ملی با حضور بازیگران و خواننده هایی که لابلای گفت و گوی میهمانان، قطعاتی را اجرا می کنند.
از اجرای نچسب و غیرحرفه ای بهمن هاشمی که بگذریم که بعد از مدت ها دوری از اجرا قصد داشت بیشتر با لودگی و شوخی های بیجا حضور تازه ای در تلویزیون تجربه کند، حضور یکی از میهمانان این برنامه خبر از داستان همیشگی عدم نظارت مدیران مصلحت اندیش تلویزیون می داد.
 
مامان پینگیل در آنتن زنده‌ی صداوسیما...!

 «حدیثه تهرانی» یکی از میهمانان شنبه شب برنامه شب یلدای شبکه پنج بود؛ با ماجرایی که چند وقت پیش درخصوص گم شدن سگ این بازیگر و حاشیه هایی که در فضای مجازی برای او بوجود آمد، بعید به نظر می رسید که سختگیری های حراستی صدا و سیما، اجازه حضور این بازیگر را در چنین ویژه برنامه ای صادر کند.
بیشتر بخوانید 
داستان عجیب یک بعدازظهر «سگی»/ سبک زندگی غربی، شبکه خانگی و دیگر هیچ!
اما نظارت های سلیقگی و مصلحت اندیشی های بیجای مدیران و ناظران تلویزیون به خصوص در این شب های مناسبتی، اعتراض کارشناسان فرهنگی را بارها و بارها درآورده ولی توجیه همیشگی مدیران رسانه ملی برای جذب مخاطبان بیشتر و دادن آمارهای افزایش بینندگان تلویزیون در چنین شب هایی، بازی تکرای دو سر باختی است که نصیب رسانه ملی می شود. چون معمولا کیفیت پایین این ویژه برنامه های مناسبتی سیما و کنداکتور تکراری آن ها در این سال ها، ناخواسته بینندگان را به سمت برنامه های شبکه های ماهواره ای سوق می دهد و از طرفی حضور همان میهمانان پرحاشیه، هیچ آورده مثبتی برای تلویزیون به همراه ندارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 21350
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *