800
۰
در جمع مسئولین سراوانی عنوان شد؛

حاج قاسم مالک اشتر زمان بود/ بی نظیر بودن تبعیت پذیری و ولایت مداری شهید سلیمانی

سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد گفت: تبعیت پذیری و ولایت مداری حاج قاسم وی را به مالک اشتر زمان تبدیل کرده بود.
حاج قاسم مالک اشتر زمان بود/ بی نظیر بودن تبعیت پذیری و ولایت مداری شهید سلیمانی
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و السملیمن مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این نشست با اشاره به  اینکه حاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی های خاصی بود، گفت: شهید سلیمانی مقابل افرادی که در حال خدعه وچپاول بودند مانند یک سد محکم ایساد، اگر چه دشمن وی را ناجوانمردانه از ما گرفت اما خداوند متعال جایگزین هایی را برای جبهه رای خدا برایمان قرار داده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم مالک اشتر زمان بود، ادامه داد: وی در اخلاق، مجاهدت، عبادت، ولایت مداری، سختکوشی، استمرار در مجاهدت، دغدغه مندی، آشنایی به رزم و دشمن شناسی بی نظیر بود که وی را دارای مکتب کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان افزود: امروز همه افراد جامعه به ویژه جوانان نیازمند این هستند که از این سرچشمه جوشان بهترین بهره را ببرند چرا که این روزها برخی ها به انحراف کشیده شده و سخنان ناحق را بر زبان جاری می کنند.

حجت الاسلام و السملمین بامری ضمن تاکید به برگزاری هرچه باشکوه تر و فضا سازی مناسب در باب مراسم 9 دی وسالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خواستار ترویج فرهنگ و مکتب مقاومت و شهید سلیمانی شد.

بی تردید حاج قاسم مالک اشتر زمان بود

سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان نیز در ادامه با بیان اینکه برخی از تهدید ها و امراض خیر و برکاتی را به دنبال دارند، گفت: در گذشته مراسمات احیای شب های قدر و سوگواری محرم در فضای بسته برگزار می شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا چنین برنامه هایی در فضای باز برگزار شد تا نیایش و عزاداری ها به عرش برسد.

وی با بیان اینکه ما فرزندان مکتب اباعبدالله الحسین (ع) و ائمه اطهار (ع) هستیم، هرچه سختی ببینیم استوارتر می شویم و با اشاره به ضرورت احیای یوم الله ها، افزود: از یوم الله 9 دی به عنوان روز بصیرت یاد شده که در این ایام اولین سالگرد شهادت حاج قاسم نیز است، می طلبد در شرح زندگی این شهید والا مقام سیر کنیم که چگونه در ولایت مداری و ولایت پذیری ذوب شد که وصیت کرد روی سنگ قبر من بنویسید سرباز ولایت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد شهرستان سراوان با توجه به اینکه تبعیت پذیری و ولایت مداری حاج قاسم وی را به مالک اشتر زمان تبدیل کرده بود، خاطر نشان کرد: اگر فعالیت های شهید سلیمانی در سوریه و آن سوی مرزها نبود، اینک چیزی از عراق، سوریه و شاید ایران باقی نمی ماند اما  تدبیر بسیار حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شد که دشمن را آن سوی مرزها زمین گیر کنیم.

انتهای پیام/ 
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 21433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *