800
۰
فرماندار سراوان:

۹دی روز تجدید میثاق با رهبری/ حاج قاسم نماد عینی بصیرت و سرباز گوش به فرمان ولایت بود

علی رضا شهرکی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عینی بصیرت، آموخته مکتب مقام معظم رهبری و سرباز گوش به فرمان ولایت بود.
۹دی روز تجدید میثاق با رهبری/ حاج قاسم نماد عینی بصیرت و سرباز گوش به فرمان ولایت بود
علی رضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: به دلیل ماموریت کاری در سال ۸۸ در تهران حضور داشته و اتفاقات ناگواری و تلخی که رخ داده را از نزدیک مشاهده کرده است.
 
وی افزود: بسیاری از جریانات انحرافی و دشمنان نظام و انقلاب در آن سوی مرزها شاید بر این باور بودند که جریانات آن زمان به سمت و سویی کشیده خواهد شد که به اهداف خود برسند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه مردم ایران نشان دادند که بصیرت و آگاهی همواره در جامعه حاکم است.
 
فرماندار سراوان ادامه داد: موج عظیمی از مردم که در ۹ دی بار دیگر بر خواستند و با حضور در صحنه با ولایت فقیه تجدید میثاق کردند، نقطه عطفی بود که در دنیا رقم خورد.
 
شهرکی خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه برخی از ادارات در بصیرت افزایی کم کاری داشته و یا ارگان هایی که نقش آفرین در آگاهی بخشیدن به مردم کم گذاشته اند اما مردم به موقع در صحنه حاضر شدند که می توان اوج بصیرت را در حرکات مردم در صحنه های مختلف دانست.
 
وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عینی بصیرت بود، تصریح کرد: کسی که آموخته مکتب مقام معظم رهبری و سرباز گوش به فرمان ولایت بود خروجی غیر از روحیه ایثار، ایمان و دارای روحیه تحول گرا در منطقه انتظار نمی رفت.
 
فرماندار سراوان گفت: اشعه بصیرتی که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است دنیا را تحت الشعاع قرار داده، اتفاقاتی که در اروپا و آمریکا رخ می دهد نشان از این دارد که مردم آگاهی پیدا کرده اند.
 
شهرکی با بیان اینکه بصیرت یعنی آگاه باشیم، تمیز بدهیم خوب از بد را و وقتی تشخیص دادیم عمل جهادی انجام دهیم چرا که بصیرت از واجب واجبات است.
 
وی گفت: سردار سلیمانی دارای شخصیتی بی نظیر بود که هرگاه اسم وی به میان آید بغض گلوی آدم را می فشارد و نمی توان به طور کامل شخصیت انقلابی و مجاهد وی را بیان کرد.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 21469
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *