800
۰
در کارگاه طرح ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد عنوان شد؛

نفوذ در پایه های فکری نخبگان با راه اندازی جنگ شناختی و ادارکی توسط دشمن/ طرح دانش افزایی و توانمند سازی اساتید در راستای سندچشم انداز توسعه برگزار شد

طرح دانش افزايي و توانمندسازي اساتيد در قالب طرح ضيافت انديشه در دانشگاه آزاد اسلامي در راستاي سند چشم انداز توسعه كشور در سراوان برگزار شد.
نفوذ در پایه های فکری نخبگان با راه اندازی جنگ شناختی و ادارکی توسط دشمن/ طرح دانش افزایی و توانمند سازی اساتید در راستای سندچشم انداز توسعه برگزار شد
به گزارش شستون؛ کارگاه طرح ضیافت اندیشه با همکاری دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موحد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، هیات رئیسه  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش و استادان و نخبگان واحد سراوان وخاش برگزار شد.
 
عبدالحمید پارسا فر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد سراوان در آيين افتتاحیه اين كارگاه گفت: برنامه هاي دانش افزایی مانند طرح ضيافت انديشه موجب گردهم آمدن اساتيد و نخبگان دانشگاهي در محيط هاي مقدس و معنوي، در فضايي پرطراوات و سرشار از شادابي، خودسازي و تهذيب مي شود.
 
وی افزود: طرح ضيافت انديشه يك فضاي دلنشين و معنوي است كه اساتيد فرصت مناسبي پيدا مي كنند تا ضمن كسب هرچه بيشتر معارف اسلامي، قرآني و سياسي و آشنايي با فضاي نظام سياسي و اسلامي و نگاه عميق به جريانات فكري و فرهنگي به بيان ديدگاه هاي خود در اين خصوص پرداخته و در يك محيط باز و آزاد به بحث و تبادل نظر پيرامون اين مباحث بپردازند.
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ادامه داد: ارتقا مستمر علمي، معرفتي، فرهنگي و مهارتي اساتيد در راستاي پاسخگويي به نيازها و اولويت هاي آموزشي، پژوهشي و تربيتي جامعه و تقويت روحيه خودباوري در قالب طرح هاي مختلف دانش افزايي و معرفت افزايي و ... از اهداف اصلي اجراي طرح ضيافت انديشه است.
 
پارسافر خاطرنشان کرد: دشمن با به کارگیری شیوه های نوین جنگی مثل جنگ شناختی- ادراکی درصدد نفوذ در پایه های ارزشی و فکری نخبگان و مردم می باشد و کارگاههای ضیافت اندیشه می تواند گام مهمی در راستای روشن سازی حیله های دشمن و کسب آمادگی برای مقابله باشد.
 
 
حجت الاسلام و المسلمين عودی جعفری مسئول امورفرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان  در مراسم برگزاري اين كارگاه  افزود: طرح دانش افزايي و توانمندسازي اساتيد در قالب طرح ضيافت انديشه در دانشگاه آزاد اسلامي در راستاي سند چشم انداز توسعه كشور به اجرا درآمده است.
 
وي بابیان اینکه برگزاری طرح ضیافت اندیشه فرصت مطلوبی برای اساتید و نخبگان دانشگاهی است تا با واژه هایی مانند معرفت ديني و سياسي، محتواي فلسفه تعليم و تربيت، انديشه سياسي و ديپلماسي و معرفت شناسي بیش از پیش آشنا شوند.
 
گفتنی است استاد این دوره محمدصادق کوشکی یکی ازاساتید فرهیخته و بنام در رشته علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران بود که به مدت دوروز مطالب تخصصي در قالب كارگاه ياد شده را ارائه داد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 21508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *