800
۰
رئیس اداره صمت سراوان خبر داد؛

عرضه 18 تن روغن خوراکی با قیمت مصوب در 20 فروشگاه سراوان/ با متخلفان و گران فروشان برخورد قانونی می شود

مسعود ملازهی گفت: در راستای تنظیم بازار 18 تن روغن خوراکی با قیمت مصوب در 20 فروشگاه سراوان جهت رفاه حال شهروندان عرضه می شود.
عرضه 18 تن روغن خوراکی با قیمت مصوب در 20 فروشگاه سراوان/ با متخلفان و گران فروشان برخورد قانونی می شود

به گزارش شستون؛ در روزهای اخیر برخی از شهروندان سراوانی از کمبود روغن خوراکی در برخی از فروشگاه های سطح شهر ابراز گلایه کردند و خواستار رفع این موضوع از متولیان امر شدند.
 
در همین راستا مسعود ملازهی رئیس اداره صمت شهرستان سراوان به خبرنگار ما گفت: از ساعت 9 صبح امروز شنبه 20 دی ماه 18 تن روغن خوراکی در 20 نقطه از شهر به مدت سه روز عرضه می شود.
 
وی افزود: روغن خوراکی با نرخ مصوب میان شهروندان سراوانی توزیع و از این بابت مشکلی در تامین این کالا در سراوان وجود ندارد.
 
رئیس اداره صمت سراوان ادامه داد: علاوه بر روغن خوراکی در روزهای آینده نیز شکر با نرخ مصوب جهت تنظیم بازار به فروشگاه های مورد نظر توزیع می شود و در هفته آتی بار دیگر روغن خوراکی با نرخ دولتی در بازار عرضه می شود.
 
ملازهی خاطر نشان کرد: در این بین اما گلایه هایی از سوی برخی از فروشندگان روغن خوراکی به دلیل برخورد قانونی و تشکیل پرونده توسط بازرسین نظارتی مبنی بر عدم درج قیمت کالا در راستای مقابله با گران فروشی وجود داشت اما فروشندگان موظف به فروش کالا با قیمت درج شده بر روی اجناس هستند.
 
وی تصریح کرد: سراوان یکی از شهرهایی در استان است که از نظر تامین کالاهای اساسی به ویژه روغن خوراکی مشکلی ندارد.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 21593
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *