800
۰

سخنان رهبری درباره برجام فصل‌الخطاب است/ کسی در تابوت برجام نیست؛ آقایان بالای سرش گریه نکنند!

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه سخنان رهبری درباره برجام فصل الخطاب است گفت: کسانی که هنوز به برجام امید دارند باید بدانند که در تابوت برجام جنازه ای وجود ندارد، قبل از اینکه دیر شود باید به جای این مقدار اتکا به برجام به توان داخلی کشور تکیه کنند.
سخنان رهبری درباره برجام فصل‌الخطاب است/ کسی در تابوت برجام نیست؛ آقایان بالای سرش گریه نکنند!
به گزارش شستون؛ «محمدحسن آصفری»، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوعات مختلف منطقه ای، موشکی، برجام و تحریم ها فصل الخطاب همه مسئولان در قوای مختلف است گفت: باید دولت و مجلس فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان راهبرد خود در ادامه مسیر اداره کشور در دستور کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه باید از هرگونه موضع گیری اختلاف افکنانه خودداری شود ادامه داد: نباید از بخش های مختلف کشور و قوای سه گانه چند صدایی شنیده شود، همه برای ایجاد اتحاد و انسجام در کشور باید تلاش کنند.
نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران و برداشته شدن تحریم ها تصریح کرد: باید در این زمینه دولت و مجلس موضع مشترک داشته باشند، اگر آمریکا و اروپا در مدت زمانی که مجلس در قالب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها مشخص کرده است، نسبت به برداشتن تحریم ها اقدام نکنند دولت و مجلس نسبت به فعالیت هسته ای به طور جدی ورود خواهد کرد.
آصفری با بیان اینکه آمریکا باید پاسخگوی زیاده خواهی های خود باشد تاکید کرد: بهتر است اروپا و آمریکا سر عقل آمده و اراده ملت ایران را جدی بگیرند، اگر بخواهند نسبت به رفع تحریم ها اقدام نکنند جمهوری اسلامی ایران اقدام راهبردی خود را عملیاتی خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به اینکه باید تلاش همه بخش های کشور برای دور زدن تحریم هاباشد عنوان کرد: باید همت کنیم تا در مجلس بودجه ای عملیاتی برای سال آینده تصویب کرده و دولت نیز به جای اینکه بعد از هر مصوبه موضع گیری های حاشیه ای داشته باشد مشکلات خود را با مجلس در میان بگذارد تا مجلس دست یاری خود را به سمت دولت دراز کند.
وی با بیان اینکه با سخنرانی و مصاحبه های رسانه ای نمی توان مشکلات کشور را حل کرد تصریح کرد: این رفتارها فقط باعث ایجاد حاشیه در کشور و بهره برداری های دشمن خواهد شد، باید مسائل را با گفت و گو بین قوا حل و فصل کنیم.
وی در خصوص اینکه برخی همچنان به برجام دلخوش هستند تاکید کرد: سخنان رهبری در این باره فصل الخطاب است، کسانی که هنوز به برجام امید دارند باید بدانند که در تابوت برجام جنازه ای وجود ندارد و قبل از اینکه دیر شود باید به جای اینهمه اتکا به برجام به توان داخلی کشور تکیه کنند.
انتهای پیام/ک
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 21598
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *