در جمع روابط عمومی ها و مسئولین فرهنگی سراوان مطرح شد؛

روابط عمومی ها رزمندگان میدان رزم کار فرهنگی و اطلاع رسانی/بیداری اسلامی با تفکر بسیجی رخ داده است

25 دی 1399 ساعت 11:58

امام جمعه سراوان گفت: روابط عمومی ها و مسئولین فرهنگی ادارات و ارگان ها رزمندگان میدان رزم کار فرهنگی و اطلاع رسانی هستند.


به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در جمع نشست روابط عمومی و مسئولین فرهنگی ادارات شهرستان با اشاره به ایام سوگواری حضرت زهرا (س) بیان کرد: حضرت زهرای مرضیه (س) از نگاه قرآن و نبی مکرم اسلام (ص) جایگاه وارسته و والایی دارد، یک شخصیت نورانی که وجه مشترک برای الفت میان مسلمین است.
 
وی با بیان اینکه معتقد هستیم وحدت اساس دین و انقلاب اسلامی است، افزود: حضرت فاطمه (س) دارای یک محبوبیت ویژه و ممتاز میان مسلمانان است که در اوج کمال و جایگاه قرار دارد.
 
امام جمعه سراوان گفت: در عصر حاضر شاهد تبلیغات و هجمه های غول آسا از سوی دشمن هستیم اما مردم بصیر و آگاه ایران همواره با دشمن شناسی به موقع به لطف خداوند متعال خدعه های دشمن را خنثی کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه دشمن با ابزارهای تبلیغات قوی با پشتیبانی مالی بالا در تلاش است تا به انقلاب ضربه وارد کند، اضافه کرد: اگر در کار فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای بی دقتی انجام دهیم بی شک دشمن قالب خواهد شد.

وی روابط عمومی ها و مسئولین فرهنگی ادارات و ارگان ها را رزمندگان میدان رزم کار فرهنگی و اطلاع رسانی عنوان و خاطر نشان کرد: فعالیت فرهنگی را باید جزء اساس کارهای تبلیغاتی قرار دهیم و در سراوان نسبت به امورات فرهنگی تلاش مضاعف شود.
 
در ادامه حسینعلی جاودان فر جانشین فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اینکه در حوزه تبلیغات رسانه ای و عملیات روانی نیازمند تلاش هستیم، گفت: دشمن در حال فعالیت است تا بهره  برداری خود را انجام دهد پس متولیان فرهنگی و مسئولین روابط عمومی و اطلاع رسانی نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشند.
 
وی افزود: ایام الله ها و مناسبات تقویمی خاص یک دستگاه نیست بلکه همه موظف به تبلیغ و اطلاع رسانی هستیم.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه محتوای تبیلغات بسیار مهم است، اضافه کرد: روابط عمومی ادارات رسالت خطیری دارند امروز باید روشنگری و بصیرت افزایی به نحو احسن انجام شود.

جاودان فر خاطر نشان کرد: در کشورهای اسلامی مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی سید شهدای جبهه مقاومت با عظمت و با شکوه برگزار شد که ما باید الگوی عملی برای دیگر ممالک باشیم اما برخی ها کوتاهی انجام دادند.

وی اذعان کرد: امروز بیداری اسلامی با تفکر بسیج و جمهوری اسلامی ایران انجام شده لذا باید در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی رسالتی را که برعهده داریم به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 21631

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/21631/روابط-عمومی-رزمندگان-میدان-رزم-کار-فرهنگی-اطلاع-رسانی-بیداری-اسلامی-تفکر-بسیجی-رخ-داده

شستون
  https://shastoon.ir