۳ ایرانی نامزد بهترین لژیونر آسیایی هفته شدند

2 بهمن 1399 ساعت 12:06

سایت AFC نام ۳ بازیکن ایرانی را در فهرست ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی هفته قرار داد.


به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طبق روال هر هفته، نامزد‌های بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد. در این فهرست ۱۰ نفره نام ۳ بازیکن ایرانی نیز به چشم می‌خورد.
مهدی طارمی مهاجم پورتو، علیرضا بیرانوند سنگربان آنتورپ، امیرعابدزاده دروازه بان ماریتیمو
مهدی طارمی- پورتو
۷۲ دقیقه، یک پاس گل، ۷۸ درصد دقت پاس (تساوی یک - یک مقابل بنفیکا)
مهاجم ایرانی آماده پورتو رسماً یک پاس گل در "او کلاسیکو" پرتغال ثبت کرد، اما این پاس گل به اندازه یک گل خوب بود، شوت طارمی در مقابل دروازه با پای موسی مارگا تغییر مسیر پیدا کرد و تبدیل به گل شد.
طارمی در ۵ مسابقه اخیر خود ۵ گل زده و ۲ پاس گل داده است، اما به دلیل دریافت کارت قرمز با کمک VAR حضور او مقابل بنفیکا ۱۵ دقیقه زودتر پایان یافت.
علیرضا بیرانوند –رویال آنتورپ
۹۰ دقیقه، ۴ سیو، ۲ واکنش موفق، ۹۱ درصد دقت پاس (پیروزی یک بر صفر مقابل خنت)
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی مجبور بود در اولین فصل حضورش در رویال آنتورپ صبور باشد، اما بدون شک او بهترین عملکرد خود را در این باشگاه روز یکشنبه نشان داد و در پیروزی یک - صفر تیمش عنوان برتر بازیکن میدان را کسب کرد.
خنت به هیچ وجه نتوانست راهی به دروازه سنگربان سابق پرسپولیس پیدا کند و به این ترتیب او اولین کلین شیت خود را در فوتبال باشگاهی اروپا ثبت کرد.
امیر عابدزاده - ماریتیمو
۹۰ دقیقه، ۲ سیو، یک واکنش موفق (پیروزی یک -صفرمقابل گیل ویسنته)
روزی که ماریتیمو در مقابل گیل ویسنته سه امتیاز حساس را کسب کرد عابدزاده، یکی از بهترین دروازه بان‌های آسیایی این فصل اروپا، سیو‌های تماشایی انجام داد.
عابدزاده با احتساب حضورش در دیدار تیم ملی ایران برابر بوسنی و هرزگوین در ماه نوامبر، در ۸ بازی پنج کلین شیت عالی داشته است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 21696

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/21696/۳-ایرانی-نامزد-بهترین-لژیونر-آسیایی-هفته-شدند

شستون
  https://shastoon.ir