800
۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

آبرسانی روزانه به بیش از هزار خانوار در حاشیه شهر چابهار/ عدم لوله کشی مناسب مشکل اصلی آب روستاها است

امید پژوهش گفت: آبرسانی روزانه برای هزار و 180 خانوار حاشیه شهر چابهار توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حال انجام است.
آبرسانی روزانه به بیش از هزار خانوار در حاشیه شهر چابهار/ عدم لوله کشی مناسب مشکل اصلی آب روستاها است
به گزارش شستون؛ امید پژوهش؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: 36 سرویس تانکر سیار روزانه به صورت رایگان به مردم مناطق حاشیه‌نشین «کمب، کمب للو، کمب مراد آباد، بل سر، میر آباد، مراد آباد، هوت آباد، عثمان آباد، رمین، جنگلوک و نوک آباد» آبرسانی می کنند.
 
وی افزود: آبرسانی سیار با تانکر به مردم مناطق یازده‌گانه حاشیه‌نشین چابهار به‌همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از سه ماه قبل آغاز شد و به‌طور مستمر ادامه دارد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه چابهار ادامه داد: اولویت آبرسانی به حاشیه شهر است تا شهروندان در این شرایط کرونایی از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند که شاهد سرایت بیماری نباشیم.
 
وی با اشاره به هزینه هر سرویس که 100 هزار تومان است تصریح کرد: 36 سرویس با حجم 6 هزار لیتری روزانه به هزار و 180 خانوار در حاشیه شهر چابهار آبرسانی می کند.
 
پژوهش با اشاره به اینکه روستای کمب مراد با 30 هزار نفر جمعیت هنوز یک متر هم لوله‌گذاری برای انتقال آب شرب انجام نشده است گفت: بیشترین مشکل کمبود آب در جنوب استان وجود دارد که به صورت سیار و سقایی در روستاها و حاشیه شهرستان چابهار آبرسانی می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: تامین آب شرب برای مردم حاشیه نشین که از فقر شدید رنج می برند هرینه بر است چون دسترسی به آب در جاهای نزدیک وجود ندارد و باید از مسافت هایی بیش از 50 کیلومتر آن طرف‌تر از محل زندگی‌شان با تانکر آب را حمل و به روستا منتقل کنند.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 21765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *