800
۰
فیروزی در گفت‌وگو با دانا:

نمی‌گذاریم پای موشک و مسائل منطقه‌ای به مذاکرات باز شود/ باید اول تکلیف برجام روشن شود

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: می خواهند به بهانه مسئله هسته ای ایران پای موشک های بالستیک و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه را به مذاکرات باز کنند ولی چنین اجازه ای را نخواهیم داد.
نمی‌گذاریم پای موشک و مسائل منطقه‌ای به مذاکرات باز شود/ باید اول تکلیف برجام روشن شود
به گزارش شستون؛ «رحمت الله فیروزی»، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خوشحالی برخی جریانات رسانه ای و سیاسی حامی برجام از روی کار آمدن بایدن و امکان مذاکره دوباره با آمریکا را ذوق زدگی بی منطق دانست و گفت: تجربه 42 ساله جمهوری اسلامی ایرن نشان داده که ایالات متحده آمریکا در سیاست های خود هیچ گاه تغییری ایجاد نخواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا یک روز با زبان تهدید و حمله و یک روز دیگر با زبان مذاکره و تحریم سیاست خود را علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی اعمال می کند ادامه داد: سیاست دولت جدید آمریکا هم نسبت به ایران تغییری نخواهد داشت با این تفاوت که این بار با تحریم های هوشمندانه با ملت ایران مقابله کرده و سعی در شکست مقاومت آنها خواهند داشت.
نماینده مردم نطنز در مجلس با بیان اینکه اگر آمریکا به برجام برگشته، تحریم‌ها را بردارد و فشارها و محدودیت ها را لغو کند آن زمان تازه می توان درباره برجام صحبت کرد تصریح کرد: چنین خبری در ایران نیست که برای بایدن و تیم همراهش فرش قرمز پهن کنیم، اینها می خواهند به بهانه مسئله هسته ای ایران پای موشک های بالستیک و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه را به مذاکرات باز کنند ولی چنین اجازه ای را نخواهیم داد.
فیروزی با اشاره به اینکه به هر میزان عقب نشینی کنیم غرب و آمریکا یک قدم جلوتر خواهند آمد تصریح کرد: آمریکا بدعهدی خود را نشان داد و اروپا هم به بهانه خروج ترامپ از برجام به تعهدات خود عمل نکرد اگر در برابر آنها ذره‌ای عقب نشینی کنیم علیه ما تاخ و تاز خواهند کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا نمی تواند بیشتر از این ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار بگذارد تاکید کرد: در 42 سال گذشته هر اقدامی که در توانشان بود علیه ملت به کار بسته اند از تصویب قطعنامه تا خرابکاری و تحریم و تهدید و ترور اما انقلاب اسلامی همچنان پا برجاست و اثرگذاری فراوانی در منطقه دارد.
نماینده مردم نطنز در مجلس با اشاره به اینکه بعد از 5 سال خسارت محض به ایران آن هم به بهانه برجام دیگر مذاکره معنا و مفهوم خود را از دست داده است عنوان کرد: اگر قرار است گفت و گویی صورت گیرد اول باید تکلیف مذاکرات و گفت و گوهای پیش از این روشن شود.
انتهای پیام/ک
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 21811
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *