800
۰

دولت مردم را رها کرده است/ آقایان بجای تعقیب چند جوان به دنبال حل مشکلات مردم باشد

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ریشه این شعار دادن ها بی توجهی دولت به معیشت و اقتصاد مردم است گفت: متاسفانه آقایان مردم را رها کرده اند.
دولت مردم را رها کرده است/ آقایان بجای تعقیب چند جوان به دنبال حل مشکلات مردم باشد
به گزارش شستون؛ «سید جواد حسینی کیا» نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به لزوم تلاش دولت برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم صرف کند گفت: در ماه های پایانی از مسئولیت دولت به سر می بریم و سزاوار است که در این روزهای پایانی دولت تمام همت خود را صرف حل مشکلات مردم کند تا با خاطره ای خوش از ملت خداحافظی کند.
وی با اشاره به اینکه شعار دادن علیه رئیس جمهور پسندیده نیست اما مردم در شرایط سخت و بحرانی از نظر اقتصادی به سر می برند تصریح کرد: اینکه تعدادی در حاشیه راهپیمایی شعار دادند نباید تا این اندازه اعضای دولت را به حساسیت و واکنش وادار کند، اینکه چنین مسئله به مسئله اصلی و اولویت اول دولت تبدیل شود امری غلط است.
حسینی کیا با اشاره به اینکه ریشه این شعار دادن ها بی توجهی دولت به معیشت و اقتصاد مردم است ادامه داد: دولت مردم را رها کرده است، زمانی که دولت کار خود را به عنوان قوه مجریه آغاز کرد تورم در کشور چقدر بود و امروز بعد از گذشت نزدیک به 8 سال تورم به کجا رسیده است? کمر مردم زیر بار فشار گرانی های افسار گسیخته خم شده است.
نماینده مردم سنقر با بیان اینکه  بسیاری از مردم به دلیل سیاست های اقتصادی دولت زیر خط فقر قرار گرفتند تاکید کرد: شرایط زندگی برای مردم سخت شده است، جوانی که بیکار است نمی تواند ازدواج کند و مستقل شود، هزینه های او وبال دوش خانواده است و همین باعث می شود که فشار روانی به او وارد شده و خواسته های خود را در قالب اعتراض بیان کند.
حسینی کیا خاطرنشان کرد: دولت باید به جای پاک کردن صورت مسئله و بیانیه دادن و نامه نوشتن برای اینکه معترضین مورد پیگیرد قرار گیرند، ریشه اعتراضات را پیدا کرده و مشکل مردم را حل کند.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 21942
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *