پرسپولیس یک تیم استثنایی‌ است؛

کلانی: پرسپولیس نیاز به تقویت در چند پُست دارد/ کریمی دل‌سوخته فوتبال ماست

29 بهمن 1399 ساعت 11:19

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: علی کریمی را یک اسطوره بزرگ برای فوتبال ایران و یک اسطوره مردمی می‌دانم که دل‌سوخته فوتبال ماست.


به گزارش شستون؛ حسین کلانی، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون شرایط این‌ روزهای سرخ‌های تهرانی اظهار داشت: هم‌بستگی و اتحاد بین کادرفنی و بازیکنان به‌همراه مدیریت خوب تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس باعث شده که باشگاه به روند خوب و روزهای صدرنشینی‌اش برگردد. علی‌رغم مسائل و حواشی‌ای که گاه‌وبی‌گاه گریبان‌گیر پرسپولیس شده، صبر و بردباری کادرفنی و مدیریتی تماماً پرسپولیسی باشگاه عامل موفقیت‌مان بوده است.
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: همین موضوعات باعث شده تا پرسپولیس تبدیل به یک تیم استثنایی در تاریخ فوتبال کشورمان شود؛ این روند قطعاً تداوم خواهد یافت و امیدوارم که سایر تیم‌ها هم شرایط مشابهی را تجربه کنند.
کلانی درباره بازگشت مهدی ترابی و حضور عیسی آل‌کثیر از سال آتی در جمع سرخ‌ها و تأثیر آن بر روند تیم پرسپولیس عنوان کرد: در حال حاضر هم بچه‌ها بدون ترابی و آل‌کثیر برای گلات قهرمانی می‌جنگند و هدف چیزی جز این نیست. با حضور مهدی ترابی از ماه آینده و بازگشت عیسی آل‌کثیر از فروردین‌ماه و ضمن چند خرید دیگر، می‌توان به موفقیت تیم امیدوارتر بود. پرسپولیس علاوه بر مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود که برای موفقیت در آن رویداد نیاز به تقویت تیمی و حضور چند بازیکن رده‌بالا در هر پست است.
وی هم‌چنین افزود: استحکام تیم از حضور بازیکنان جایگزین نشأت می‌گیرد و بازیکنان جدید هم مانند سایر بازیکنان که تازه به تیم آمده بودند، زود با شرایط وفق خواهند یافت تا مشکلات رفع شود.

پیشکسوت سرخ‌پوشان تهرانی در خصوص روند انتخابات فدراسیون فوتبال و نامزدهای تأیید صلاحیت شده نیز اذعان داشت: به‌جز علی کریمی، شناخت خاصی از سایر نامزدها ندارم اما افراد تایید صلاحیت شده حتماً مشاوران خوبی داشته‌اند و باید به بهبود وضعیت فدراسیون فوتبال مملکت امیدوار باشیم. شخصاً به علی کریمی علاقه زیادی دارم و او را یک اسطوره بزرگ برای فوتبال ایران و یک اسطوره مردمی می‌دانم که دل‌سوخته فوتبال ماست.
کلانی با اشاره به حضورکریمی در انتخابات گفت: افرادی که قرار است به رئیس جدید رأی بدهند و در آینده فوتبال این مملکت مؤثر باشند، باید سوابق مدیریتی و تجارب نامزدها را بررسی کنند و احساسی تصمیم نگیرند. امیدوارم که بهترین تصمیم برای فوتبال ایران گرفته شود و نوید روزهای خوب نیز از راه برسد.
مهاجم پیشین تیم پرسپولیس نهایتاً در مورد رفتار مسئولان فدراسیون فوتبال با پیشکسوتان بیان داشت: متأسفانه مسئله شیوع بیماری کرونا جلوی مراسم‌های فدراسیون فوتبال را گرفت وگرنه شنیده بودم که قرار است مانند مراسم‌های کمیته ملی المپیک برای قهرمانان نام‌آور ایران، بزرگ‌داشتی هم برای پیشکسوتان فوتبال گرفته شود. مراسمات کمیته ملی المپیک البته حاصل یک برنامه‌ریزی بلندمدت است که در کمال سادگی تداوم یافته و باعث هویت دوباره‌ای برای قهرمانان فراموش شده گشته است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 21943

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/21943/کلانی-پرسپولیس-نیاز-تقویت-چند-پ-ست-کریمی-دل-سوخته-فوتبال-ماست

شستون
  https://shastoon.ir