800
۰
با هدف حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی؛

اولین صندوق منطقه ای حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور در سیستان راه اندازی شد

با هدف حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان، اولین صندوق منطقه ای حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور در سیستان راه اندازی شد.
اولین صندوق منطقه ای حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور در سیستان راه اندازی شد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، صبح امروز مراسم افتتاح صندوق منطقه ای حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان در محل فرمانداری زابل و با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداران و مدیران جهادکشاورزی شهرستان حوزه سیستان وجمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی برگزار شد.

جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در مراسم افتتاح این صندوق گفت: صندوق منطقه ای سیستان، بر اساس ماده ١٢ قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی با سرمایه اولیه بالغ بر ١١٠ میلیارد ریال و با مشارکت ۵١ درصدی بهره برداران شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز  و ۴٩ درصدی وزارت جهادکشاورزی در سیستان راه اندازی شد.

وی هدف اصلی صندوق ها را حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برشمرد و افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و هدفمند از دیگر اهداف این صندوق ها است.

بهزاد نسب بیان کرد: صندوق منطقه ای سیستان می‌تواند عمل منابع تجمیع نهاده های حمایتی به منظور توزیع صحيح، اصولی واقتصادی برای حوزه‌های کشاورزی و اشتغال باشد.

وی تاکید کرد: ورود صندوق ها به عرصه بازرگانی باید مبتنی بر زنجیره ها و کشاورزی قراردادی باشد.

محمد علی نیکبخت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست با اشاره به توانمندی های بخش کشاورزی استان گفت:استعداد کشاورزی استان در حوزه شیلات و آبزیان و دامپروری بی نظیر است و سیستان و بلوچستان در تأمین گوشت کشور می‌تواند برزیل دنیا شود.

وی اذعان کرد: سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان را به ١٠٠٠ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت و بزودی صندوق منطقه ای چابهار نیز راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 21977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *