800
۰
مصائب آبی‌ها در نیم‌فصل نقل‌وانتقالاتی؛

استقلال برای بار دوم از تبریز «های‌جَک» می‌شود؟/ کیانی در راه تراکتور، قایدی و به‌کارگیری بند جدایی!

تیم استقلال با شرایط بغرنجی مواجه شده و با تغییر مسیر گزینه‌هایش روزهای سختی را سپری می‌کند.
استقلال برای بار دوم از تبریز «های‌جَک» می‌شود؟/ کیانی در راه تراکتور، قایدی و به‌کارگیری بند جدایی!
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با رسیدن موعد نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال و تعطیلات چند روزه لیگ بیستم، باشگاه‌ها به صرافت افتاده‌اند تا برای حضوری قدرت‌مند در ۱۵ بازی باقی‌مانده از مسابقات، با خرید بازیکن به تقویت اسکوادلیست تیم خود اقدام کنند.
در این بین تیم استقلال با شرایط بغرنجی مواجه شده و با از دست رفتن صدرنشینی و اعطای آن به رقیب سنتی، روزهای سختی را سپری می‌کند. سرمربی و مدیرعامل آبی‌ها اعلام کرده‌اند که این تیم لیست مازاد نخواهد داشت و تنها با خرید چند بازیکن، نیم‌فصل را به پایان می‌رسانند.
این صحبت‌ها در شرایطی اعلام شده که بازیکنی مانند فرشید باقری بارها با بی‌اخلاقی‌ها و سؤرفتارهایش حتی صدای محمود فکری را هم در آورده و او همان بازیکنی‌ست که پس از شکست تیم استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد، درخواست جدایی داد!
از اردوگاه آبی اخبار ضدونقیضی درباره سیاست رفتاری باشگاه در موسم ترانسفرینگ شنیده می‌شود؛ گفته شده که سجاد آقایی وینگر جوان تیم استقلال به‌دلیل اختلاف با کادرفنی و مدیریتی باشگاه به‌صورت قرضی راهی قائم‌شهر خواهد شد تا در نیم‌فصل دوم جزو شاگردان مجید جلالی در تیم نساجی باشد.

هم‌چنین پیرامون مسئله پیوستن مهدی کیانی هافبک مغضوب محرم نویدکیا در تیم سپاهان به استقلال، مسیرها به بن‌بست منتهی شده و یک مشتری دست‌به‌نقد دیگر نیز در آستانه توافق با این هافبک دفاعی جنگنده است.
سپاهانی‌ها در پاسخ به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر آبی‌پوش شدن مهدی کیانی، طلایی شدن مسعود ریگی را در توافق قرار دادند و به جوابیه باشگاه استقلال مبنی بر تعویض مهدی کیانی و فرشید باقری نیز پاسخی ندادند تا این موضوع خیلی زود خاتمه یابد.
مهدی کیانی حالا در آستانه توافق با تراکتور قرار دارد و گویا شرایط مذاکرات باشگاه تبریزی با هافبک یاغی تیم نویدکیا خوب پیش رفته. تراکتوری‌ها پیش از این پیمان بابایی را از سومقاییت آذربایجان با قراردادی دلاری به تبریز منتقل کردند که او هم در لیست خرید محمود فکری حضور داشت.
کاپیتان سابق سرخ‌های تبریزی که نزد هواداران تراکتور بسیار محبوب است، خودش هم بدش نمی‌آید در سال‌های آخر فوتبالش بار دیگر پیراهن تراکتور را برتن کند. درباره مهدی کیانی گفته می‌شود که سه‌شنبه شب مذاکرات اولیه و مثبتی را هم با تراکتوری‌ها داشته و هیچ بعید نیست طی ساعات و روزهای آینده به جای پیراهن استقلال، پیراهن تراکتور را برتن کند.

تمام این مسائل درحالی جو رختکن استقلال را تحت‌الشعاع قرار داده که مهدی قایدی برای ۹اُمین روز پیاپی با حالت قهر در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند و از سینا خادم‌پور هم به‌عنوان گزینه خرید تیم پرسپولیس یاد می‌شود. مؤثرترین عنصر هجومی تیم استقلال در یک سال و نیم گذشته، حاضر نیست بدون اصلاح قرارداد و افزایش دستمزدش به تمرینات بازگردد.
ماجرا وقتی پیچیده‌تر می‌شود که بدانیم مهدی ناراضی تا سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد اما گفته می‌شود ‌بندی در قرارداد او وجود داشته که به او اجازه می‌دهد در همین نیم فصل، تیم را ترک کند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 21985
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *