800
۰
افزایش مدت و مبلغ قرارداد با کمک کارگزار؛

ستاره جنجالی‌ آبی‌ها در آستانه تمدید چندباره قرارداد/ قایدی با ۲ میلیارد در استقلال می‌ماند

مهدی قایدی پس از قهر ۱۴ روزه با تمرینات استقلال، در آستانه تمدید تا سال ۱۴۰۴ با آبی‌هاست.
ستاره جنجالی‌ آبی‌ها در آستانه تمدید چندباره قرارداد/ قایدی با ۲ میلیارد در استقلال می‌ماند
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قایدی که طی هفته‌های اخیر یکی از خبرسازترین بازیکنان تیم استقلال لقب گرفته، پس از برکناری محمود فکری و حضور مجدد فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها شرایط فنی بهتری پیدا کرده اما مسائل قراردادی او هم‌چنان پابرجاست.
ستاره جوان تیم استقلال که در لیگ نوزدهم خوش درخشیده بود، با پایان فصل پیشین و بنا به توافق با احمد سعادت‌مند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، قرارداد جدیدی با آبی‌ها امضا کرد تا دریافتی‌اش به حد نصاب بالاتری رسیده باشد.
وی تا پیش از این تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه استقلال قرارداد داشت، توافق‌نامه جدیدش را بدون افزایش مدت قرارداد و تنها با افزایش مبلغ آن به امضا رساند تا اتفاق جدیدی در مسائل حقوقی پیش بیاید. گفته می‌شود که قرارداد قبلی فسخ یا اقاله نشده و قرارداد جدید هم شکل متمم قرارداد پیشین را به خود ندارد.
مشکلات مالی و قراردادی ستاره آبی‌ها باعث شد تا وی حدود ۱۴ روز و ۱۱ جلسه تمرینی از حضور در جمع استقلالی‌ها خودداری کند که بالاخره این قهر مهدی قایدی تمام شد اما مصاحبه‌اش پس از پیروزی تیم استقلال مقابل فولاد نشان داد که هنوز مسئله قراردادی وی ختم به خیر نشده.
مهدی قایدی که پیش از این سالی ۸۰۰ میلیون با استقلال قرارداد داشت و به‌یک‌باره رقم قرارداد سایر بازیکنان با باشگاه تغییر کرد، درخواست افزایش رقم قرارداد و کاهش مبلغ فسخ آن‌را داشته تا در صورت پیشنهاد خارجی، راحت‌تر از باشگاه جدا شود.
اکنون شنیده می‌شود که هیأت‌مدیره باشگاه استقلال برای نشان دادن حسن نیت خود به باشوی آبی‌ها، قرار است مبلغ قرارداد وی را با افزایش ۲ ساله به ۱.۵ میلیارد تومان تغییر دهد. این تغییر دو برابری مبلغ قرارداد در شرایطی به مهدی قایدی ارائه شده که اگر به توافق طرفین برسد، شماره ۱۰ آبی‌ها تا سال ۱۴۰۴ تحت قرارداد با استقلال خواهد بود.
هم‌چنین گفته می‌شود که اسپانسر رسمی و کارگزار باشگاه استقلال نیز برای حفظ ستاره آبی‌ها تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جدا از تعهدات باشگاه به مهدی قایدی پرداخت خواهند کرد تا او قید خروج از استقلال را بزند. اتفاقی که ممکن است صدای دیگر بازیکنان را هم در بیاورد و باعث بروز انشقاق و تکدر خاطر ستاره‌های دیگر آبی‌ها شود.
فعلاً باشگاه استقلال موضع رسمی خود را در قبال این مسئله نشان نداده و مذاکراتش با مهدی قایدی را رسانه‌ای نمی‌کند. باید منتظر ماند و دید که سرنوشت ستاره آبی‌ها پس از قهر دو هفته‌ای‌اش چه خواهد بود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 22105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *