800
۰

ماجرای جالب پیام وزیر بهداشت به جناب خان/ اعتراض الناز حبیبی به شوخی با رانندگی خانم‌ها + فیلم

شب گذشته خندوانه، میزبان الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون بود.
ماجرای جالب پیام وزیر بهداشت به جناب خان/ اعتراض الناز حبیبی به شوخی با رانندگی خانم‌ها + فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه، میزبان الناز حبببی بازیگر سینما و تلویزیون بود.
در بخشی از گفتگو حبیبی درباره جشنواره فیلم فجر گفت: امسال نامزد جایزه سیمرغ برای جشنواره فیلم فجر شدم و خیلی حس خوبی داشت. به خاطر شرایط کرونا من اصلا فکر نمی‌کردم فیلم عماد و طوبا به جشنواره راه پیدا کند و تا لحظه آخر مشخص نبود که جشنواره برگزار می‌شود یا خیر.
وی درباره شرایط کرونا هم گفت: واقعا شرایط کرونا ترسناک است. در خیابان راه می‌رویم و فقط چشم می‌بینیم و لبخند‌ها را مشاهده نمی‌کنیم.
حبیبی در پاسخ به جوان درباره رانندگی اش گفت: رانندگی معمولی دارم البته آقایان که کنارم نشستند گفتند که مثل خانم‌ها رانندگی نمی‌کنم! نمی‌دانم چرا این را می‌گویند به نظرم خانم‌ها احتیاط بیشتری دارند.
وی افزود: من فرقی بین آقایان و خانم‌ها نمی‌بینم، اما در همین رانندگی وقتی خانم باشی حرف‌های زشتی می‌زنند که برو پشت ماشین رخت شویی بنشین و به نظرم شوخی مسخره‌ای است.
در بخش دیگر از خندوانه هم جناب خان حضور داشت و درباره پیام‌های وزیر بهداشت صحبت کرد و گفت: وزیر بهداشت یک سری پیام‌های شخصی به من می‌دهد و می‌گوید مراقب خودت باش و پروتکل ها را رعایت کن!
رامبدجوان هم گفت این پیام‌ها از طرف وزارت بهداشت برای همه مردم ارسال می‌شود. اما جناب خان قبول نمی‌کرد و می‌گفت برای من از طرف v بهداشت یعنی وزیر بهداشت است. حتی من جواب وزیر را می‌دهم و می گویم چه خبر از هیئت دولت!
در ادامه جناب خان از کتابی که نیمار بازیکن فوتبال با امضا به او هدیه داده، رونمایی کرد.
 
 
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 22201
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *