800
۰
فولاد از کرونای حردانی آسیب دید، تراکتور با جوان‌ها موفق شد؛

نصرتی: پرسپولیس مقتدرانه و فوق‌العاده صعود کرد/ استقلال با فقدان فرمانده در خط دفاعی‌اش روبه‌روست

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی‌های امسال در سطح خوبی برگزار شد و به‌رغم فشردگی شدید رقابت‌ها، نمایش‌های خوبی دیدیم و نمایندگان شایسته ما نیز توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.
نصرتی: پرسپولیس مقتدرانه و فوق‌العاده صعود کرد/ استقلال با فقدان فرمانده در خط دفاعی‌اش روبه‌روست
به گزارش شستون؛ محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی‌های امسال در سطح خوبی برگزار شد و به‌رغم فشردگی شدید رقابت‌ها، نمایش‌های خوبی دیدیم. ضمن این‌که باید به نماینده‌های شایسته فوتبال ایران به‌خصوص تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور که به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند تبریک بگوئیم.
مدافع اسبق قرمزهای تهرانی درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در ACL۲۰۲۱ و صعود سرخ‌ها به‌عنوان تیم صدرنشین از گروه E عنوان کرد: پرسپولیس با نمایش‌های بی‌نظیری که از خود برجای گذاشت، مقتدرانه به دور حذفی صعود کرد. قرمزها در هر دو فاز تدافعی و تهاجمی عالی عمل کردند و تنها شکست‌شان مقابل الوحده امارات نیز ناشی از شرایط جوی نامناسب هندوستان، خستگی مفرط به‌دلیل فشردگی بازی‌ها و ترس از آسیب‌دیدگی و ابتلا به کرونا بود.
 
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: مجموعه این عوامل باعث شد تا تیم پرسپولیس تحت‌فشار قرار بگیرد. در مجموع سرخ‌ها خوب بودند و در این بین علاوه بر نمایش عالی تمام بازیکنان نباید از درخشش سیدجلال حسینی در سن ۳۹ سالگی به‌سادگی عبور کنیم.
 
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران درمورد صدرنشینی و صعود آبی‌های پایتخت بیان داشت: استقلال هم واقعاً عملکرد خوبی داشت و به‌رغم فاز دفاعی ضعیف، توانست با قدرت تهاجمی فوق‌العاده به صدرنشینی و برتری مطلق در گروهش دست یابد. البته که بازی استقلال مقابل الشرطه عراق با استرس زیادی دنبال شد و آبی‌ها تحت فشار بودند. مشکل اصلی استقلال به عدم وجود یک رهبر در خط دفاعی برمی‌گردد.
 
نصرتی با اشاره به نمایش فراتر از انتظار تیم‌های فولاد و تراکتور، خاطرنشان کرد: فولاد با نمایش‌های منحصربه‌فرد مقابل العین امارات و السد قطر، لیگ قهرمانان آسیا را طوفانی آغاز کرد اما مثبت شدن تست کرونای صالح حردانی جناح راست جنوبی‌ها را در فاز هجومی و دفاعی تضعیف کرد. به‌نظر من گروه مرگ گروه استقلال نبود، گروه فولاد بود که حتی تیم السد قطر هم از آن صعود نکرد.
 
وی هم‌چنین افزود: تراکتور هم علی‌رغم بهره‌مندی از بازیکنان بزرگی مانند مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، با اتکا به جوان‌ترها و بازیکنان کم‌تر شناخته‌شده توانست بدون شکست و با امیدواری زیادی به مرحله یک‌هشتم نهایی برسد و ایران را به تنها کشوری تبدیل کند که در دور حذفی این تورنمنت ۳ نماینده خواهد داشت.
 
نصرتی نهایتاً درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: به‌نظرم باید به تیم‌هایی که در رقابت‌های فشرده لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، استراحت بیش‌تری داده می‌شد. بالاخره بسیاری از بازیکنان تیم‌های مذکور ملی‌پوش هستند و در صورت آسیب‌دیدگی ناشی از خستگی، دود آن به چشم فوتبال ملی‌مان خواهد رفت.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 22525
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *