800
۰
توسط جمعی از مسئولین شهرستانی انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در سراوان

به مناسبت هفته معلم از خانواده شهید مدافع سلامت عبدالغفور محمدی با اهدای لوح سپاس قدر دانی شد.
تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در سراوان
به گزارش شستون؛ :به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم دیدار با خانواده شهیدمدافع سلامت عبدالغفور محمدی باحضور امام جمعه سراوان، رئیس شورای تامین، مدیر آموزش و پرورش، مسئول دفتربسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه شهرستانی و جمعی از معلمان فرهنگی انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است،گفت: تکریم و قدردانی ازخانواده معظم شهدا یک وظیفه ارزشمند است.
 
وی افزود: امنیت و آسایشی که امروز در جامعه حکم فرما است را مدیون خون شهدا هستیم که با نثار خون پاک خود آرامش را در کشور جاری کردند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: همچنین در بحران شیوع کرونا بسیاری از کادر درمان با خلوص نیست و فداکاری در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند که شماری از پرسنل درمانی در این راه جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: در این شرایط دیدار و قدر دانی از خانواده معظم شهدای کادر درمان که با حضور داوطلبانه از سلامت مردم دفاع کردند کمترین اقدامی است که می توان انجام داد و باید افتخار کرد که ایران اسلامی چنین کادر درمان افتخار آفرینی دارد.
همچنین علیرضاپودینه مسئول دفتربسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه شهرستانی سراوان هدف از دیدار و تجلیل خانواده شهید را ارج نهادن به پاس زحمات خانواده این شهید دانست و بیان کرد: همسر این شهید والا مقام در عرصه تعلیم و تربیت مشغول به خدمت است که برخود واجب دانستیم تا به بهانه هفته معلم از زحمات این معلم فداکار قدردانی داشته باشیم.
 
درپایان دیدار لوح سپاس و هدایای ارزشمند به رسم یاد بود به این خانواده شهید مدافع سلامت اهدا شد.
 
لازم به ذکر است تاکنون از سه خانواده شهید به مناسبت هفته معلم توسط دفتر بسیج دانش آموزی وبسیج فرهنگیان سپاه شهرستانی سراوان ورهمکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان های سراوان- گلشن دیدار   و سرکشی انجام شده است.


انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 22548
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *