800
۰

بیانیه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سچاد سراوان به مناسبت روز قدس

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز قدس؛ این روز را گرامیداشت.
بیانیه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سچاد سراوان به مناسبت روز قدس
به گزارش شستون؛ سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد شهرستان سراوان با صدور بیانیه ای فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم ‌اللَّه ‌الرّحمن ‌الرّحیم» «وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ...» (سوره بقره/آیه ۱۲۰ )

اینک که در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ‌‌و فرا رسیدن روز قدس قرار گرفته ایم باید بدانیم که قدس، قبله اول مسلمانان جهان، کانون اتحاد توحید پرستان است و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد استکبارستیزی و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی است.


این روز، یادگار پیر فرزانه انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی(ره) است و ایران اسلامی بر اساس راهبرد همیشگی اش، بر حمایت از مظلومان جهان، به ویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری"اشغال سرزمین اسلامی فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی خسارت بزرگی را بر جهان اسلام تحمیل کرده و زخم مهلکی را بر پیکر مسلمانان وارد آورده است و ما برای درمان آن تلاش می کنیم.

در روز جهانی قدس امسال نیز مانند سال پیش به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری، امکان برگزاری مراسم به صورت راهپیمایی مقدور نیست، اما همگام با ملت قهرمان ایران نام و یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و به طرق مختلف بالاخص استفاده از ظرفیت فضای مجازی حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می نماییم. اینجانب فرا رسیدن این‌روز بزرگ و تاریخی را به امت مسلمان جهان تبریک عرض میکنم.

«فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد»

انتهای پیام/
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 22561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *