800
۰
زخمی جدید بر سلامت شهروندان؛

نگرانی شهروندان سراوانی از انباشت زباله ها در سطح شهر/محیط زیست: موضوع پیگیری شد

پس از انتشار تصاویری از انباشت زباله ها در برخی از مناطق سراوان، محیط زیست این شهرستان در راستای صیانت از سلامت شهروندان موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
نگرانی شهروندان سراوانی از انباشت زباله ها در سطح شهر/محیط زیست: موضوع پیگیری شد
به گزارش شستون؛ برخی از کاربران فضای مجازی در روزهای اخیر با انتشار تصاویری از انباشت زباله ها در برخی از نقاط شهر ابراز گلایه کرده و با بهره گیری از این بستر خواستار رفع این معضل شدندد.

شماری دیگر از شهروندان سراوانی انباشت زباله ها و عدم جمع آوری پسماند ها در برخی از نقاط شهر را خطری برای سلامت، شیوع بیماری و حشرات موذی دانستند و آن را زخمی دیگر بر پیکره این شهر عنوان کردند.


بهزاد دهواری رئیس اداره محیط زیست سراوان به خبرنگار ما گفت: پس از انتشار تصاویر و فیلم ها از انباشت زباله ها در برخی از نقاط شهر نگرانی هایی برای آلودگی زیست محیطی و سلامت برای مردم به وجود آمد که به محض اطلاع از این موضوع پیگیری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: کارشناسان اداره محیط زیست سراوان از محل مربوطه که تصاویر آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده بود بازدید انجام دادند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در این بازدید کارشناسانی از شهرداری نیز حضور داشتند که مقرر شد طی دو روز آینده این معضل برای همیشه رفع شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 22595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *