800
۰

ثبت افزون بر 5 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

ایوب کرد ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت افزون بر پنج میلیون و 60 هزار تردد در 2 ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خبر داد.
ثبت افزون بر 5 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، ایوب کرد بیان کرد: بر اساس آمار دريافتي از 38 دستگاه تردد شمارآنلاين نصب شده در محورهای مواصلاتی استان ترددهای ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 44  درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین پر ترددترین محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان در 2 ماهه سال جاری به ترتیب با 294 هزار و 149 تردد به محور خاش- زاهدان و 282 هزار و 422 تردد محور زابل- هیرمند اختصاص دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اهمیت بکارگیری سامانه های نوین درکاهش تصادفات رانندگی گفت: به منظور افزایش خدمات رسانی به کاربران جاده ای و بهره وری و کارآیی فعالیت های اداره مدیریت راه های این اداره کل، توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند به ویژه سامانه های ثبت تخلفات تردد و دوربین های نظارت تصویری جاده ای مورد توجه ویژه قرار داده است.

کرد افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر 12 سامانه نصب شده ثبت تخلفات عبور و مرور، 10 سامانه دیگر نیز تا پایان سال جاری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان نصب خواهد شد تا به پیشگیری از تخلفات و کاهش سوانح رانندگی استان کمک کند.

وی با تاکید بر پرهیز سفر به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: سامانه تلفنی و پیامکی 141 به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 22803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *