800
۰

مسابقه همتی و مهرعلیزاده برای رادیکالی کردن آخرین مناظره

مناظره امروز که سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخاباتی با موضوع دغدغه های مردم خواهد بود، قرار است به مسابقه ای بین مهرعلیزاده و همتی برای خشونت کلامی علیه کاندیداهای رقیب تبدیل شود.
مسابقه همتی و مهرعلیزاده برای رادیکالی کردن آخرین مناظره
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با قرار گرفتن در هفته پایانی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رقابت برای راه یابی به پاستور و تصاحب کرسی ریاست جمهوری جدیت بیشتری پیدا کرده است.
در این میان اما کاندیداهای نزدیک به دولت و جریان اصلاحات نیز برای جلب نظر طیف همسو با خود وارد فاز جدی رقابت شدند تا نظر موافق نهادهایی مانند دولت و جبهه اصلاحات را هر چه بیشتر نسبت به خود جلب کنند.
تیم مشاور همتی که ترکیبی از نزدیکان رسانه ای دولت را شامل می شود، برای جلب حمایت اصلاح طلبان از همتی چندین طراحی انجام داده برای رسیدن به نتیجه مطلوب، سناریویی با هدف رادیکالی کردن فضای رقابت های انتخاباتی و به ویژه مناظره ها طراحی کرده است.
قرار است استراتژی تند کردن فضا و انتقاد از کاندیداهای جریان رقیب حول محور آزادی های فردی و اجتماعی و نیز مقوله زنان دنبال شود؛ صحت این ادعا اما زمانی روشن می شود رئیس جمهور یک روز پس از مناظره دوم نامزدها در سخنانی در جلسه هیئت وزیران با حمله به رقبای همتی، حمایت و مواضع آنها درباره زنان را به تمسخر گرفته و زیر سوال می برد.
اما در سوی دیگر اردوگاه دولتی ها - اصلاحاتی ها، محسن مهرعلیزاده نیز در تلاش است تا مسیری که همتی طی کرده است را در پیش بگیرد و با طرح ادعای 6 کلاس سواد سید ابراهیم رئیسی حمله علیه این نامزد انتخاباتی را شروع کند.
طرح مقوله سواد و حمله به رئیسی نیز با هدف تند کردن فضای رقابت های انتخاباتی انجام شد؛ ستاد محسن مهرعلیزاده با طرح این مسئله تلاش کرد تا این پیام را به اردوگاه اصلاحات و پدرخوانده های این جریان بدهد که وی می تواند بعد از یک دهه سکوت فردی تند و رادیکالی باشد.
مهرعلیزاده حتی برای پیشی گرفتن از همتی در جلب نظر اصلاحات و دولتی ها پا را فراتر گذاشت؛ به طوری که برخی انتشار نامه جعلی حمایت یکی از سران اصلاحات را شیطنت ستاد مهرعلیزاده برای قرار دادن اصلاح طلبان در عمل انجام شده و معذوریت حمایت از وی عنوان می کنند.
پیش بینی می شود مناظره امروز که سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخاباتی با موضوع دغدغه های مردم خواهد بود به مسابقه ای بین مهرعلیزاده و همتی برای خشونت کلامی علیه کاندیداهای رقیب باشد و نوک پیکان حملات نیز شخص رئیسی باشد.
قرار است که کاندیداهای دولتی هر انتقادی را که از سوی کاندیداهای رقیب به عملکرد دولت مطرح می شود را خطاب به رئیسی پاسخ دهند.
انتهای پیام/ک
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 22851
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *