800
۰
در حاشیه آیین افتتاحیه دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19 مطرح شد؛

سوله های ورزشی سپاه سراوان در اختیار حوزه سلامت/ 2 هزار و 844 نفر واکسینه شدند

دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سراوان به همت سپاه افتتاح شد.
سوله های ورزشی سپاه سراوان در اختیار حوزه سلامت/ 2 هزار و 844 نفر واکسینه شدند
به گزارش شستون، به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سوله ورزشی سپاه سراوان که به نام شهید محمد امین دهواری (شهید حادثه تروریستی اول فروردین 1400) نامگذاری شده است،  صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور دوشادوش زحمت کشان جامعه بهداشت و درمان در حال کمک رسانی هستند.

وی افزود: افرادی که در سختی ها و بحران کرونا مجاهدت کردند و برای رفع رنج یک انسان مسلمان وقت خود را صرف کردند، جرء صابرین هستند.

سوله های ورزشی سپاه در اختیار حوزه درمان

احمد مالدار فرمانده سپاه سراوان در حاشیه این مراسم گفت: برای ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا تمامی ارگان ها و نهاد ها در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج شدند، باتوجه به اینکه خیل عظیم بسیج در اختیار سپاه است اقدامات قابل توجه ای را در این راستا انجام داده است.

وی ادامه داد: غربالگری خانه به خانه با کمک حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در سراوان، گند زدایی در سطح شهر، اماکن عمومی و معابر در بخش ها و روستا، توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان و بیماران متاثر از کرونا، آگاه بخشی در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله اقدامات سپاه برای کنترل ویروس کرونا در سراوان بوده است.

فرمانده سپاه سراوان اضافه کرد: یکی از رسالت های سپاه این است که در کنار جامعه پزشکی و بهداشت خدمات رسانی کند به همین منظور سوله ورزشی سپاه در سراوان برای انجام واکسیناسیون کرونا تجهیز شد و این آمادگی را داریم که در گلشن و بخش های تابع کمک رسانی انجام شود.

27 درصد افراد بالای 60 سال واکسینه شدند

احمد سپاهیان مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان سراوان نیز در حاشیه این مراسم از انجام 27 درصدی واکسیناسیون جامعه هدف افراد بالای 60 سال در سراوان خبر داد و گفت: انجام واکسیناسیون یک گام حیاتی در کنترل ویروس کرونا به شمار می رود.

وی افزود: در برخی از کشور ها 70 درصد جمعیت واکسینه شدند که برخی از محدودیت ها لغو شده که انتظار می رود ما هم با انجام واکسیناسیون بتوانیم به وضعیت عادی بازگردیم.


این مقام مسئول افزود: در حال حاضر 2 هزار و 844 نفر تا روز گذشته علیه ویروس کرونا در سراوان واکسینه شده اند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 23094
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *