مدیرعامل برق منطقه ای سیستان و بلوچستان:

توسعه ۳ فیدر و بخش ۲۳۰ کیلوولت پست نیکشهر در دستور کار قرار گرفت/ تکمیل خط ۲۳۰ کیلوولت اسپكه به نيكشهر تا پایان دی ماه سال جاری

5 مرداد 1400 ساعت 9:51

علیرضا پرنده مطلق گفت: با توجه به شرایط موجود در منطقه توسعه ۳ فیدر ۲۰ کیلوولت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال تا پایان سال جاری و توسعه بخش ۲۳۰ کیلوولت پست نیکشهر با برآورد هزینه معادل ۱۰۰ میلیارد ریال برای سال آتی در برنامه‌ کاری شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان قرار گرفت.


به گزارش  شستون؛ به نقل ازعصرهامون، علیرضا پرنده مطلق در دیدار با فرماندار نیکشهر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود با تشریح برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ گفت: خط ۲۳۰ کیلوولت اسپكه به نيكشهر تا پایان دی ماه سال جاری تکمیل می شود.

وی ادامه داد: با احداث خط مذکور، منطقه نیکشهر از دو مسیر تغذیه خواهد شد، همچنین با نصب خازن های احداث شده سال گذشته و سال جاری، وضعیت ولتاژی شهرستان نیکشهر بهبود يافت.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در منطقه توسعه ۳ فیدر ۲۰ کیلوولت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال تا پایان سال جاری و توسعه بخش ۲۳۰ کیلوولت پست نیکشهر با برآورد هزینه معادل ۱۰۰ میلیارد ریال برای سال آتی در برنامه‌ کاری شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت نیکشهر نیز بازدید کرد که در این بازدید میدانی پرنده مطلق، تجهیزات و امکانات پست برق را از نزدیک مشاهده و دستورات لازم جهت احداث سه فيدر ٢٠ كيلوولت جديد، دو فيدر اختصاصي بانك خازني، نصب ميترينگ پست ٦٣ كيلوولت و همينطور تجهيز ساختمان نگهبانی را صادر کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 23220

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/23220/توسعه-۳-فیدر-بخش-۲۳۰-کیلوولت-پست-نیکشهر-دستور-کار-قرار-گرفت-تکمیل-خط-اسپكه-نيكشهر-پایان-دی-ماه-سال-جاری

شستون
  https://shastoon.ir