800
۰
المپیک توکیو؛

امروز؛ رقابت دانیال شه بخش در مرحله یک هشتم نهایی المپیک/امید همه ایران به مشت های برق آسای بوکسور سیستان و بلوچستان

امروز دانیال شه بخش در مرحله یک هشتم نهایی المپیک رقابت می کند، ورزشکاری که امید همه ایران به مشت های برق آسای اوست.
امروز؛ رقابت دانیال شه بخش در مرحله یک هشتم نهایی المپیک/امید همه ایران به مشت های برق آسای بوکسور سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛ «دانیال شه بخش» تنها ورزشکار باقی مانده تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران در المپیک توکیو امروز ساعت ۱۴مقابل لازارو آلوارز استرادا قهرمان جهان از کوبا روی رینگ می رود، ورزشکاری که تنها امید ورزش بوکس کشور در این رویداد بزرگ است و همه ایران در انتظار مشت های برق آسای این استعداد بی نظیر و افتخارآفرینی اش برای کشور هستند.

محمود نهتانی، دبیر هیئت بوکس سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: دانیال شه‌بخش بوکسور شایسته کشورمان در وزن ۵۷ کیلوگرم و و اولین المپیکی تاریخ ساز سیستان و بلوچستان امروز از حدود ساعت ۱۴ به مصاف آلوارز لازارو از کوبا می رود، این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بوکسور باتکنیک ایران و ورزشکار غیرتمند سرزمین رستم دستان در گام نخست مقابل محمد هاموت قهرمان آفریقا از مراکش قرار گرفت و در سه راند پیاپی به پیروزی رسید و با غیرت ایرانی اش قهرمان آفریقا را به زانو درآورد‌.

به گفته نهتانی، برای اولین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان، ورزشکاری راهی المپیک شده و توانسته در نخستین گام شگفتی ساز شود و افتخارآفرینی کند.


انتهای پیام/
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 23241
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *