800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

جایگاه شورای شهر مکانی برای حزب گرایی نباشد/هفته دولت یادآور شهادت مردانی مجاهد و ولایی است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: شورای شهر نباید مکانی برای حزب گرایی باشد و باید از این جایگاه برای رفع مشکلات و کاستی ها تلاش شود.
جایگاه شورای شهر مکانی برای حزب گرایی نباشد/هفته دولت یادآور شهادت مردانی مجاهد و ولایی است
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: همه باید برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر از باب دلسوزی برای امر خدا تلاش کنیم.

وی افزود: باید پرچم مکتب اهل بیت (ع) با رفتار ما برجسته شود و برادران اهل سنت خوبی ها را از این منظر مشاهده کنند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: اعضای شورای شهر که با رای و اعتماد مردم انتخاب شدند انتظار می رود شورا را جایگاهی برای حزب گرایی خود قرار ندهند و مسئولیتی که به برکت خون شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده اند در تلاش باشند تا قصورات و کاستی ها رفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: گاهی اوقات شهروندان گلایه هایی در باب نا امنی دارند که انتظار است با افرادی که ناامنی ایجاد می کنند قاطع برخورد شود.

وی با بیان اینکه عباد، صبر، بصیرت و مجاهدت را می توان در سیره امام سجاد (ع) مشاهده کرد، خاطر نشان کرد: برخی ها با تریبون هایی که در اختیار دارند در تلاش هستند که محبوبیت رهبر انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند که این موضوع تداعی کننده صحنه کربلاست، کوفه که مکان خلافت و امامت امیر المومنین (ع) بود تبلیغاتی در آن صورت گرفت که مردم با ورود کاروان امام حسین (ع) جور دیگر برداشت کردند.

امام جمعه سراوان گفت: هفته دولت یاد آور شهادت مردانی بزرگ، مجاهد، ولایی و مخلص مانند شهید رجایی و باهنر است که امید می رود دولت جدید مجاهدانه مانند شهیدان رجایی و باهنر پا به کار باشند و با نگاه به گام دوم انقلاب مشکلات و کاستی را رفع کنند.

انتهای پیام/
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 23343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *