800
۰

تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام(ره)

رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت و در نخستین روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت، با حضور در حرم مطهرامام راحل با آرمان های رهبرفقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام(ره)
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات وزیران در مراسم صبح روز پنج شنبه که حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و یادگار امام را گرامی داشتند.
رئیس جمهور و اعضای هیات دولت همچنین با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.
رئیس‌جمهور در آئین تجدید میثاق اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل با بیان اینکه میثاق با امام راحل، میثاق با همه خوبی‌ها و پاکی‌ها است، گفت: در منظومه اندیشه امام، خدمت به مردم جایگاه ویژه و معنای خاصی دارد و امام حقیقتاً مردم را باور داشت.
وی افزود: ما باید در عمل و اقدام، پایبند اندیشه‌های امام باشیم، نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی و نگاه سیاسی که سیاستمداران به صورت متداول در عالم مطرح می‌کنند، نبود و اگر می‌فرمود، میزان رأی ملت است، این را باور داشت.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 23407
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *