800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

روحیه شهادت طلبی تضمین کننده استقرار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل است

سعید تجلیلی گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و روحیه شهادت طلبی یکی از مهم ترین اقدامی است که می تواند تضمین کننده استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی باشد.
روحیه شهادت طلبی تضمین کننده استقرار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل است
به گزارش شستون، جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور فرمامدتر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و جمعی از مسیولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری سراوان برگزار شد.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان در ایت جلسه  با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل جوان، بیان کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نمونه بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که گرامیداشت یادشهدا ضامن سلامت فرهنگی جامعه خواهد بود.

وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی است که می تواند تضمین کننده استقرار حکومت جمهوری‌ اسلامی ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی باشد و این روزها داشتن روحیه شهادت طلبی به کابوس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تدوین راهبردها و سیاست های برگزاری یادواره ها و یادبودهای حوزه فداکاری ایثار و شهادت به منظور ساماندهی و تقویت این عمل خداپسندانه درسطح شهرستان لازم و ضروری است.

تجلیلی خاطر نشان کرد: فرایند نامگذاری معابر مزین به نام شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انجام و تدوین آئین نامه نحوه تجلیل ازایثارگران با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، آموزش وپرورش در راستای چاپ کتاب از زندگی نامه و خاطرات  شهیدان و ایثارگران در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 23442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *