800
۰

تله اصلاح طلبان برای دولت جدید؛ کاهش سریع قیمت ها در مدت کوتاه/ ادعای کذب ثبت سفارش واکسن در دولت قبل

جریان اصلاح طلب تلاش می کند با فشار به دولت قیمت های افسارگسیخته را که میراث 8 سال مسئولیت دولت قبل است را در طول 2 ماه جبران کند.
تله اصلاح طلبان برای دولت جدید؛ کاهش سریع قیمت ها در مدت کوتاه/ ادعای کذب ثبت سفارش واکسن در دولت قبل
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با گسترش تلاش ها برای مصادره اقدامات انجام شده از سوی دولت سیزدهم به نفع دولت قبل اما افکار عمومی این روزها شاهد است که آیت الله رئیسی بنای انجام اقدامات نمایشی ندارد و دولت اراده جدی برای حل مشکلات بدون بهره برداری سیاسی و رسانه ای از این اقدامات را دارد.
جریان نزدیک به دولت و اصلاح طلبان که حامی تمام قد دولت دوازدهم و سیزدهم هستند با افزایش واردات واکسن به کشور تلاش کردند تا با ایجاد شبهه در اقدامات و رایزنی های دولت جدید واردات واکسن را دستاورد دولت قبل قلمداد کنند.
در حالی این جریان سیاسی ادعا کرد که واکسن های وارداتی در دولت قبل ثبت سفارش و خریداری شده و در این دولت فقط وارد کشور می شود که سفیر ایران در چین که منصوب دولت حسن روحانی است با رد این ادعا گفته است ثبت شفارس ها برای خرید واکسن به روز در حال انجام است و اینگونه نیست که واکسن های وارداتی از قبل ثبت سفارش شده باشد.
رئیس دولت سیزدهم نشان داده است که اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در طول چند هفته اخیر نه تنها دستاورد دولت قبل نیست بلکه دولت سیزدهم حتی اهل انجام کارهای نمایشی و ایجاد شو نیست در حالی که این اقدامات در کوتاهترین زمان از آغاز به کار دولت بهترین دستاویز برای تخریب دولت قبل بود.
در طول روزهای اخیر کاهش چشم گیر قیمت سیمان از 100 هزار تومان به 25 هزار تومان و برخی کالاهای دیگر نشان دهنده وجود اراده جدی برای شکست قفل های بسته شده در دولت قبل است البته تداوم این روند زمان بر است و نباید این تصور باطل وجود داشته باشد که در مدت زمان کوتاه و ظرف چند ماه قیمت تمام کالاها و اجناس کاهش پیدا کند چرا که بیش از هر چیز روشن است این دستاویز تله ای از سوی جریان اصلاح طلب است تا برای کاهش قیمت ها در زمان کوتاه فشار بیاورند. 
این جریان به دنبال آن است که با فضاسازی رسانه ای رئیس جمهور را در برابر مطالبه ای غیر معقول قرار دهد تا قیمت هایی که در طول 8 سال افزایش داشته است در مدت 2 ماه کاهش پیدا کند. 
به نظر می رسد با اراده دولت این امر امکان پذیر است که قیمت های افزایش یافته در طول مسئولیت دولت یازدهم و دوازدهم در طول یک سال آینده با شیبی ملایم کاهش پیدا کند تا تلاطم بازار معیشت مردم و اقتصاد کشور آرام شود. 
انتهای پیام/ک
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 23567
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *