۰
جام جهانی فوتسال - لیتوانی؛

گزارش فیفا از بازی تیم ملی فوتسال ایران با قزاقستان

سایت فیفا ضمن پرداختن به بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی تاکید کرد که گلزنی به قزاق‌ها با دروازه‌بان قدرتمند این تیم دشوار است.
به گزارش شستون؛ به نقل از  مهر، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ فردا دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با تیم قزاقستان دیدار می‌کند.
سایت فیفا در گزارش پیش بازی مسابقات مرحله یک چهارم، اشاره هم به دیدار ایران داشته و از عنوان «فولادهای قزاق در مقابل استعدادهای ایرانی» برای مطلب خود استفاده کرده است.
سایت فیفا نوشت: «هواداران قزاق امیدوارند بازی تیمشان مقابل ایران در مرحله یک چهارم در همان زمان قانونی تعیین تکلیف شود چرا که تیم ملی (ایران) در جام جهانی گذشته دو بار در ضربات پنالتی و یک بار در وقت‌های اضافه به پیروزی رسیده بود.»
اشاره فیفا به جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا است؛ رقابت‌هایی که تیم ملی ایران موفق شد برزیل را در مرحله یک هشتم در ضربات پنالتی حذف کند، پاراگوئه را با گل وقت‌های اضافه احمد اسماعیل پور از دور مسابقات کنار بگذارد و با غلبه بر پرتغال در دیدار رده بندی در ضربات پنالتی، به عنوان سوم دست یابد.
در ادامه این مطلب به بازی پرگل ایران مقابل ازبکستان در مرحله یک هشتم پرداخته شده است که ایران با وجود ۹ بار گلزنی، ۸ گل از حریفش دریافت کرد.
فیفا اعتقاد دارد احتمالاً ایران استراتژی‌اش را مقابل قزاقستان تغییر می‌دهد و بسته‌تر بازی می‌کند: «نمایندگان AFC (ایران) شاید بخواهند از یک رویارویی باز دیگر مانند حماسه مرحله یک هشتم مقابل ازبکستان اجتناب کنند؛ چرا که گلزنی مقابل قزاقستان و "هیگوئیتا" دروازه بان ترسناک و قدرتمند آنها با کمک "دوگلاس" اینجا در لیوانی بسیار دشوار بوده است.»
سایت فیفا همچنین تاکید کرده است که «شاهین ها» (لقب تیم قزاقستان) به رکورد بهترین خط دفاعی جام جهانی می بالند و افتخار می‌کنند چرا که تا اینجای کار تنها دو گل دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 23623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *