800
۰
لیگ قهرمانان اروپا؛

جدال حساس یوونتوس و چلسی بدون ستاره ها/یونایتد و بارسلونا در پی فرار از ناکامی

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.
جدال حساس یوونتوس و چلسی بدون ستاره ها/یونایتد و بارسلونا در پی فرار از ناکامی
به گزارش شستون؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب هشت دیدار دیگر در چهار گروه برگزار می‌شوند.
گروه H
یوونتوس - چلسی (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)
حساس‌ترین جدال امشب مصاف یوونتوس ایتالیا و چلسی انگلیس است. این ۲ تیم بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با سه امتیاز صدرنشین گروهی هستند که مالمو و زنیت دیگر تیم‌های آن را تشکیل می‌دهند.
چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها است و امسال هم با خرید چند ستاره دیگر از جمله روملو لوکاکو تیم خود را تقویت کرده و همچنان از بخت‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. در طرف مقابل یوونتوس که امسال رونالدو را هم از دست داده است، فصل را در سری آ خوب آغاز نکرد و با تیم فعلی نمی‌توان از آن‌ها انتظار قهرمانی در اروپا را داشت.
هر ۲ تیم با مصدومان مهمی گام به این دیدار می‌گذارند. دیبالا و موراتا ۲ ستاره خط حمله بیانکونری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده اند. البته به این ۲ باید آرتور ملو و کایو جورج را هم اضافه کرد که از ابتدای فصل مصدوم بودند و هنوز برای یووه در این فصل به میدان نرفته اند. در طرف مقابل انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی هم به دلیل بیماری این دیدار را از دست داد. پولیشیچ و جیمز هم دیگر مصدومان لندنی‌ها هستند.
جدال حساس یوونتوس و چلسی بدون ستاره ها/یونایتد و بارسلونا در پی فرار از ناکامی
زنیت سن پترزبورگ - مالموی سوئد (ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه)
دیگر دیدار این گروه را یاران سردار آزمون در تیم زنیت مقابل مالموی سوئد برگزار خواهند کرد. زنیت اولین بازیش را به چلسی باخت و مالمو در خانه مغلوب یوونتوس شد. حال هر ۲ در این مسابقه در پی کسب نخستین امتیازشان هستند.   
گروه F
منچستریونایتد - ویارئال (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)
تیم فوتبال منچستریونایتد امشب دیداری بسیار حساس با ویارئال اسپانیا در ورزشگاه اولدترافورد دارد. یونایتدی ها بازی نخستشان را مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه یعنی یانگ بویز سوئیس واگذار کردند و این دیدار برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. تیم سولسشیر حتی با وجود اضافه شدن رونالدو، واران و سانچو، همچنان تیم مطمئنی نشان نمی‌دهد و بازی آخر را در لیگ جزیره مقابل استون ویلا واگذار کرد.  
ویارئال این فصل به تقسیم امتیازات علاقه خاصی نشان داده است. آن‌ها از شش مسابقه ابتدای فصلشان در لالیگا، پنج مساوی و یک برد به دست آوردند و در بازی نخستشان در لیگ قهرمانان هم مقابل آتالانتا به تساوی رضایت دادند.
ون بیساکا از منچستریونایتد و کوکولین از ویارئال محرومان ۲ تیم در این مسابقه هستند.
جدال حساس یوونتوس و چلسی بدون ستاره ها/یونایتد و بارسلونا در پی فرار از ناکامی
 آتالانتای ایتالیا- یانگ بویز سوئیس  (ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه)
دیگر دیدار این گروه را آتالانتا و  یانگ بویز برگزار می‌کنند. این گروه یکی از گروه‌هایی است که تقریبا همه تیم‌ها شانس برای صعود دارند و همه روی کاغذ امیدوار هستند.
گروه E
بایرن مونیخ - دیناموکیف (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)
شاگردان بی رحم ناگلزمن پس از تحقیر بارسا در نیوکمپ، در خانه میزبان دیناموکیف هستند. آن‌ها همچنان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در اروپا محسوب می‌شوند و بعید است صدرنشین لیگ اوکراین هم فرصت چندانی برای عرض اندام مقابل باوارایی‌ها داشته باشد.
تولیسو، کومان و اولرایش مصدومان بایرن در این جدال هستند.
بنفیکا - بارسلونا (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)
رونالدو کومان، سرمربی بارسلونا این روز‌ها روی لبه تیغ حرکت می‌کند و هر لحظه امکان دارد حکم اخراجش را در دست ببیند. آن‌ها بدون مسی بیش از پیش در بحران فرو رفته اند و هواداران آبی اناری ها به تیم امسالشان حداقل تا زمانی که کومان روی نیمکت این تیم است، امیدی ندارند. بارسا امشب با بنفیکا رو به رو می‌شود و می‌خواهد شکست سنگین و تلخ مقابل بایرن مونیخ را فراموش کند. امید بارسایی‌ها این روز‌ها به آنسو فاتی ستاره جوان و شماره ۱۰ جدید تیمشان است که در بازی ابتدای هفته در لالیگا فقط چند دقیقه بازی کرد و موفق شد در بازگشتش از مصدومیت گلزنی هم بکند.
عثمان دمبله، آگوئرو و برایتویت مصدومان بارسا در بازی امشب هستند.
بنفیکا هم بالاتر از پورتو در حال حاضر صدرنشین لیگ پرتغال است و هر هفت مسابقه اش را با پیروزی پشت سر گذاشته تا نشان دهد تا چه میزان آماده است. البته آن‌ها در بازی نخستشان در لیگ قهرمانان مقابل دیناموکیف با تساوی بدون گل در اوکراین متوقف شدند و ممکن است امشب با پیروزی مقابل بارسلونا حکم اخراج کومان را هم دستش دهند.
گروه G
وولفسبورگ - سویا (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)
تیم‌های فوتبال وولفسبورگ و سویا در گروه G امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار شاید از دید هواداران حساس نباشد، اما می‌توان به این موضوع اشاره کرد که نزدیک بودن قدرت تیم‌های این گروه باعث می‌شود پیش بینی تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی سخت‌تر شود.
سالزبورگ - لیل (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)
گروه G رقابت‌ها را می‌توان کم هیجان‌ترین گروه برای هواداران فوتبال دانست، اما از لحاظ صعود به مرحله بعد شاید یکی از پیچیده‌ترین گروه‌ها شود؛ چرا که هر چهار تیم تقریبا قدرتی مشابه دارند و پیش بینی تیم‌های صعود کننده از این گروه دشوار است. بازی‌های نخست این گروه هم مساوی شده است تا هر چهار تیم یک امتیازی باشند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 23644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *