800
۰
کری‌خوانی زیرپوستی جادوگر برای بولدوزر؛

کشتی قهرمانی جهان| آغاز ماراتن استخراج ۲ مدال طلا با یزدانی و زارع/ مبارزه پوکر پس از ۸ هفته در یک روز جالب!

آزادکاران تیم ملی کشتی ایران امروز در آستانه کسب ۲ مدال طلای جهانی قرار دارند.
کشتی قهرمانی جهان| آغاز ماراتن استخراج ۲ مدال طلا با یزدانی و زارع/ مبارزه پوکر پس از ۸ هفته در یک روز جالب!
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ اسلو، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود. در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست، رحمان عموزادخلیلی در وزن ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت‌ها حذف شدند اما حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در سنگین وزن به فینال رسیدند.
دارنده مدال‌های نقره و برنز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، پس از اتمام رقابت‌های مرحله یک‌هشتم، یک‌چهارم و نیمه نهایی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم به مصاف رقبای نام‌دار خود از کشورهای ایالات متحده آمریکا و گرجستان خواهند رفت تا فینال اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، جنبه انتقامی و حیثیتی بیش‌تری به خود بگیرد.
مسابقات فینال و رده‌بندی ۴ وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز آغاز خواهد شد که رقابت حساس بین حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم، پس از انجام ۸ مبارزه و هم‌چنین برگزاری مراسم اهدای مدال دو وزن نخست، از حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.
 
جدال امیرحسین زارع و گنو پتریاشویلی نیز در دوازدهمین و آخرین مبارزه دیدارهای رده‌بندی و فینال ۴ وزن نخست از حدود ساعت ۲۰:۵۰ به اجرا در خواهد آمد. رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و۹۲ کیلوگرم نیز از ساعت ۱۲ ظهر امروز به وقت ایران آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. دیدارهای نیمه‌نهایی این ۴ وزن نیز از ساعت ۱۸:۱۵ به وقت ایران آغاز شده و به مدت یک ساعت ادامه خواهد داشت.
 
شب گذشته اما دیوید تیلور، رقیب سرسخت حسن یزدانی و برنده ۳ دوئل متوالی با وی در حساب اینستاگرامی خود، نسبت به سرشاخ حساس امروز خود با قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو واکنش نشان داد و نوشت: «امروز یک روز جالب بود و فردا جالب‌تر خواهد شد، ما ۸ هفته پیش در فینال المپیک برابر هم قرار گرفتیم و من حالا برای یک مدال طلای دیگر آماده می‌شوم. شکرگزارم که می‌توانم برای یک قهرمانی دیگر تلاش کنم.»
 
 
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 23696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *