فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا:

اجازه تغییر در مرزهای سیاسی ایران را به هیچ کشوری نخواهیم داد

11 مهر 1400 ساعت 11:36

امیر حاجیلو گفت: اگر کسی نگاه نامحرمی به مرزهای ما داشته باشد بشدت برخورد خواهد شد و‌اجازه تغییر در مرزهای سیاسی ایران را به کسی نخواهیم داد.


به گزارش شستون؛ به نقل از اروم نیوز، امیر علی حاجیلو در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی اظهار کرد: رزمایش یک مرحله تکمیلی از آموزش هاست و ارتش مدام در حال آموزش های نظامی ست و نیروها باید در میدان نظامی مشابه با جنگ باشند.
وی، افزود: آمادگی یگان ها و مدیریت فرماندهان و در این مرحله کیفیت و دقت را در مرحله اجرا قرار دادند.
وی با اشاره به عنوان رزمایش بنام فاتحان خیبر و مشارکت ارتش سلحشور در منطقه تاکید کرد: یک رکورد جدیدی در جابجایی نیروها ثبت شد و ١۵ یگان عمده در کمتر از ۴٨ ساعت در منطقه رزمایش مستقر شدند.
امیر حاجیلو با اشاره به دستیابی به همه اهداف رزمایش خاطرنشان کرد: برای همه همسایگان و دوستان مشخص نیست جمهوری اسلامی هیچ وقت مهاجم نبوده ولی با تمام قدرت از مرزها و آرمان های خود مراقبت نموده است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب اذعان کرد: زمان صلح و آرامش است و ملت ها هیچ اختلافی ندارند ولی اگر کسی حرکتی خلاف اصول در منطقه و مرزهای ما داشته باشد بدون شک برخورد خواهد شد و اجازه تحرک رژیم صهیونیستی را در منطقه نخواهیم داد و باید از منطقه خارج بشوند.
امیر حاجیلو هشدار داد: اگر کسی و یا کشوری نگاه نامحرمی به مرزهای ما داشته باشد بشدت برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 23699

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/23699/اجازه-تغییر-مرزهای-سیاسی-ایران-هیچ-کشوری-نخواهیم

شستون
  https://shastoon.ir