800
۰
با همکاری سپاه، بهزیستی و شورای شهر؛

۲۲ معتاد متجاهر جمع آوری شدند/ خراش معتادین کارتن خواب به سیمای شهر سراوان

به همت سپاه پاسداران و با همکاری بهزیستی و شورای شهر سراوان 22 معتاد کارتن خواب از سطح شهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.
۲۲ معتاد متجاهر جمع آوری شدند/ خراش معتادین کارتن خواب به سیمای شهر سراوان
به گزارش شستون، این روزها نقاط مختلف شهر سراوان به ویژه خرابه ها و بولوارها به مأمن امنی برای معتادین کارتن خواب تبدیل شده که آزادانه در حال استعمال مواد مخدر صنعتی و سنتی هستند.

اگر نگاه گذرا به سطح شهر انداخته شود شمار معتادین کارتن خواب در معابر و میادین، مقابل مراکز فرهنگی و ترک اعتیاد افزایش یافته و این آسیب اجتماعی علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت کرده، نگرش مسافرین و گردشگران را نسبت به شهر فرهنگی که روستای جهانی کلپورگان قرار دارد را تغییر می دهد.

جولان این روزهای معتادین کارتن خواب در ساعات مختلف شبانه روز موجب نگرانی و‌ گلایه شهروندان قرار گرفته که به عادی و بدون هیچ گونه ترس در روز مقابل انظار عموم مواد مخدر استعمال می کند و مسئولین شهر نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

عدم همکاری دستگاه های متولی در جمع آوری معتادین کارتن خواب

فاروق رئیسی مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان در این رابطه به خبرنگار ما گفت:  معتادین کارتن خواب این روزها به معضل جدی و اساسی شهر تبدیل شده و ازدیاد این افراد در سطح شهر آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود: اعتیاد خود زمینه ساز بسیاری از جرم ها خواهد بود اما به دلیل عدم تعامل ارگان های مربوطه برای جمع آوری و پاکسازی محله ها و معابر سراوان از معتادین کارتن خواب با مشکل مواجه شده ایم.

22 معتاد کارتن خواب از سطح شهر جمع آوری شدند

این مقام مسئول گفت: با کمک خیرین در ماه های اخیر توانسته ایم تعدادی از معتادین را از سطح شهر جمع آوری و جهت درمان و ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شده است‌.

رئیسی خاطر نشان کرد: همچنین روز گذشته با کمک بهزیستی و شورای شهر سراوان ۲۲ نفر از معتادین کارتن خواب از سطح شهرستان جمع آوری به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

وی گفت: می طلبد ارگان ها و دستگاه های متولی جهت زدودن چهره شهر از معتادین کارتن خواب همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 23703
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *