800
۰
گزارش اتحادیه جهانی کشتی از نبرد انتقامی وزن ۸۶ کیلوگرم و جدال سنگین‌وزن‌ها؛

کشتی قهرمانی جهان| تشکر یزدانی از تیلور در یک شب به‌یادماندنی/ برخورد پتریاشویلی به دیوار محکم زارع

اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی مبسوط به بررسی جدال انتقامی بین حسن یزدانی و دیوید تیلور پرداخت.
کشتی قهرمانی جهان| تشکر یزدانی از تیلور در یک شب به‌یادماندنی/ برخورد پتریاشویلی به دیوار محکم زارع
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان روز دوم رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو نروژ، طی گزارشی به بررسی دیدارهای پایانی ۴ وزن نخست این دوره از رقابت‌ها پرداخت که در آن، واکاوی عمل‌کرد حسن یزدانی و امیرحسین زارع به چشم می‌خورد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی درباره جدال انتقامی و حساس بین حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد نوشت: حسن یزدانی که برابر هر کسی جز رقیب آمریکایی‌اش شکست‌ناپذیر جلوه می‌کرد، بالاخره توانست در چهارمین رویارویی با دیوید تیلور از رقیب خود پیشی بگیرد و این بار دیگر خبری از بازگشت در ثانیه‌های پایانی نبود. یزدانی در فینال مورد انتظار وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد، حریف خود را از ابتدا تا به انتها کنترل کرد و در نهایت هم به پیروزی با نتیجه ۶ بر ۲ دست یافت.
این سایت در ادامه این گزارش نوشت: پیروزی بزرگ حسن یزدانی حدود ۲ ماه پس از شکست دل‌خراش او مقابل دیوید تیلور در فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو پدید آمد تا حسن یزدانی در سالن جوردال آمفی نروژ به سومین نشان قهرمانی دنیا برسد. حسن یزدانی در المپیک قبلی مجبور شده بود که به مدال نقره بسنده کند، چرا که تنها ۱۷ ثانیه مانده به پایان جدال، دیوید تیلور با نتیجه ۴ بر ۳ از او پیشی گرفت اما قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی ۲۰۲۱ در فینال اسلو با تداوم فشار، هرگز اجازه نداد که رقیب آمریکایی به او نزدیک شود.
UWW نوشت: حسن یزدانی بابت انگیزه و الهام‌بخش بودن از دیوید تیلور تشکر کرد که باعث شده او اشتباهات‌اش را جبران کند. تیلور نیز مدعی شد که امتیازات او را حسن یزدانی کسب کرده و مجدداً به رقابت با این رقیب بزرگ ادامه خواهد داد.

سایت اتحادیه جهانی کشتی هم‌چنین به جدال سنگین‌وزن‌ها پرداخت و نوشت: امیرحسین زارع، دارنده مدال برنز المپیک توکیو و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان نیز در اسلو نروژ توانست انتقام شکست ۶ بر ۳ خود مقابل گنو پتریاشویلی در بازی‌های ۲۰۲۰ را این‌جا بگیرد. برتری ۹ بر ۲ زارع مقابل کشتی‌گیر گرج در شرایطی رخ داد که گیبل استیوسون آمریکایی در این مسابقات حضور نداشت.
این سایت در انتها نوشت: امیرحسین زارع مقابل گنو پتریاشویلی توانست دفاع محکمی را برقرار کند و همه چیز طبق برنامه او و کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش رفت.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 23708
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *