800
۰
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد؛

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا؛ پنجشنبه در تهران

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مطابق هماهنگی‌های صورت پذیرفته قبلی، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنجشنبه به تهران سفر می‌کند.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا؛ پنجشنبه در تهران
به گزارش شستون؛ به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه؛ سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص سفر انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران اظهار داشت: این سفر در ادامه رایزنی‌های دو طرف در خصوص موضوعات مورد علاقه فی ما بین از جمله روابط ایران و اتحادیه، افغانستان و برجام صورت می‌پذیرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه همچنین اظهار کرد: رایزنی‌ها و تماس‌های دو طرف هیچگاه قطع نبوده و به صورت مستمر حول موضوعات مختلف در جریان می‌باشد و این سفر نیز در همین چارچوب صورت می‌پذیرد.
 
علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر از سفر «انریکه مو را» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در روز پنج‌شنبه به تهران خبر داد و گفت: در ادامه رایزنی‌های اخیر منطقه‌ای و بین‌المللی، فردا میزبان آقای انریکه مو را، معاون سرویس اقدام اتحادیه اروپا، خواهم بود.
 
وی ادامه داد: تبادل نظر درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای از جمله افغانستان و نیز مذاکرات برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه در دستور کار این سفر است.
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 23774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *