800
۰
با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان؛

عملیات رنگ آمیزی جداول سطح شهر مهرستان آغاز شد

عملیات رنگ آمیزی جداول سطح شهر مهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان از امروز آغاز شده است.
عملیات رنگ آمیزی جداول سطح شهر مهرستان آغاز شد
به گزارش شستون؛ محمد عارف اربابی سرپرست شهرداری مهرستان در خصوص زیبا سازی فضای شهری بیان کرد: با توجه به عوامل فیزیکی و محیطی اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول با همکاری گروههای جهادی ناحیه مقاومت بسیج،سپاه مهرستان در خیابان پاسداران آغاز شده است.

وی افزود: در راستای فضاسازی مناسب شهری طرح رنگ آمیزی جداول شهری از خیابان پاسداران شروع شده است و در معابر و میادین شهری تداوم خواهد داشت.

این مقام مسئول از اجرای آبیاری قطره ای در بلوار مذکور به صورت پایلوت و نیز نصب پایه چراغ پارکی خبر داد که طی چند روز آینده نصب خواهند شد.

اربابی با اشاره به اینکه هدف شهرداری ایجاد چهره متناسب با شهرنشینی، تزئینات شهری، حفظ زیبایی و مبلمان شهری است، افزود: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی جداول در معابر اصلی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ سیمای شهری اذعان داشت: در اجرای این عملیات توجه به کیفیت و ماندگاری مواد استفاده شده امری مهم و ضروری است، امیدواریم اقدامات انجام شده در جهت زیباسازی سطح شهر موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم سازد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 23781
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *