800
۰

بلاتکلیفی تلویزیون در پخش سریال‌های شبانه/ عیاری، باشه آهنگر و معظمی همچنان چشم به راه آنتن

با وجود پخش تیزر سریال های جدید شبکه های مختلف سیما برای فصل پاییز، اما شبکه های مختلف تلویزیون در حال پخش سریال های تکراری هستند تا تکلیف مجموعه های جدید نمایشی به زودی مشخص شود.
بلاتکلیفی تلویزیون در پخش سریال‌های شبانه/ عیاری، باشه آهنگر و معظمی همچنان چشم به راه آنتن
به گزارش  شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه های مختلف سیما مدتی است که با پخش تیزرهای تبلیغاتی سریال های جدید خود، مخاطب را آماده شروع سریال های شبانه پاییزی خود کرده اند.
درحالی که سریال «افرا» از شبکه اول سیما یک هفته ای است که پخش آن تمام شده است و از مدت ها قبل بنا بود سریال 87 متر کیانوش عیاری جایگزین آن شود، اما به دلایلی نامشخص، مینی سریال «چادر گلدار» به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه کنندگی احمد زالی چند شبی است که میهمان شبانه این شبکه شده تا کماکان مخاطبان این شبکه چشم انتظار اثر اخیر عیاری باقی بمانند.

کیانوش عیاری، کارگردان این سریال پیش از این در گفتگو با ایرنا خبر داده بود که این سریال یک هفته بعد از اربعین از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلمساز در پاسخ به سوالی درباره دلایل پخش نشدن سریال در موعد مقرر توضیح داد: قرار بود سریال از هشتم مرداد ماه پخش شود، ولی شاید مدیران تلویزیون دیده‌اند که آن زمان مناسب نیست و خواسته‌اند در زمان مناسب‌تری پخش شود.
یکی دیگر از گزینه های سریال شبانه شبکه اول سیما، «پس از آزادی» محمدعلی باشه آهنگر است. سریالی ۳۵ قسمتی که اواخر سال ۹۷ تصویربرداری آن آغاز شد و تا ابتدای سال ۹۸ به طول انجامید و شاید به دلیل پاره ای از اصلاحات، هنوز تکلیف این سریال برای پخش مشخص نشده است.
با توجه به اینکه نزدیک به دو سال از پایان ضبط این سریال می‌گذرد، اما هنوز زمان پخش مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است تاجاییکه سعید سعدی تهیه کننده «پس از آزادی» می گوید: باید دوستان در شبکه به ما زمان پخش را اعلام کنند و هنوز زمانی را مشخص نکردند. محمدعلی باشه آهنگر نیز با تایید حرف تهیه کننده می گوید: یکسال و نیم از زمانی که تصویربرداری این سریال را به پایان رساندیم می‌گذرد، اما از زمان پخش آن بی اطلاعم.

باشه آهنگر درباره داستان این سریال گفت: سریال «پس از آزادی» یک کار اجتماعی است و درامی درگیر کننده است و یکی از معدود سریال‌هایی است که در این ده سال اخیر از زاویه‌ای جدید به موضوعات جامعه و خانواده نگاه می‌کند. بخشی از این سریال در زمان گذشته روایت می‌شود و بیشتر آن در زمان حال رخ می‌دهد. «پس از آزادی» یک درام کشف و شهودی است و خیلی از اتفاق‌ها و گره‌ها به مرور باز می‌شود. در کنار آن نگاهی هم به افغانستانی‌های عزیز داریم.
خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، رامین سیار دشتی، و … از بازیگران اصلی این سریال هستند.
سریال «در کنار پروانه ها» نیز که به عنوان سریال مناسبتی شبکه دو برای محرم و صفر در حال پخش از این شبکه بود، به اتمام رسیده و این شبکه پخش سریال «زعفرانی ها» را که پیش از این در عید 96 به آنتن برده بود، شروع کرده است.
مدیران این شبکه نیز تمام تلاش خود را انجام می دهند تا به زودی فصل دوم «نوار زرد» را به آنتن برسانند. فصل اول این سریال با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به همین علت تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفته شد.

بازیگر نقش اصلی این سریال در فصل دوم را بانیپال شومون بازی می‌کند که جایگزین نقشی شده که امیر آقایی در فصل اول عهده دار آن بود و از دیگر بازیگرانی که تا کنون حضور آنها در این مجموعه قطعی شده می توان به محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، حسام محمودی، امیرحسین صدیق، ایوب آقاخانی، ستاره قطبی و آذین احرامی اشاره کرد.
سروش محمدزاده، کارگردان فصل دوم این سریال است و پیش از این سریال «هم بازی» را برای نوروز کارگردانی کرده بود. وی همچنین برای شبکه نمایش خانگی سریال «سیاوش» را کارگردانی کرده است.
شبکه سوم سیما نیز که به تازگی پخش سریال «همسایه» را به اتمام رسانده و از یکی دو هفته پیش از تیزر سریال جدید خود یعنی «سرجوخه» رونمایی کرده بود و بنا بود از امشب یعنی سه شنبه 27 مهرماه به روی آنتن رود، اما به ناگاه در خبرها اعلام شد که این سریال به دلایلی که شاید شرایط تولید در کرونا و آماده نشدن سریال باشد، پخش آن به تعویق افتاده است.
درام جاسوسی-اجتماعی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری که از پاییز سال گذشته کلید خورده، همزمان کار فیلمبرداری و تدوین خود را انجام می دهد تا خود را به پخش برساند.

«سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد. حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» و سامان صفاری در نقش «کیان» در این سریال به ایفای نقش می پردازند. نیلوفر کوخانی که پیش از این نقش «تابان» را در سریال «خانه امن» عهده دار بود، قرار است در سریال «سرجوخه» نقش رزیتا را بازی کند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 23816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *