800
۰
هنیه:

حماس در آزادی اسرای فلسطینی تردید نخواهد کرد

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه گفت: از انجام وظیفه خود در آزادی اسرای فلسطینی تردیدی نخواهیم کرد.
حماس در آزادی اسرای فلسطینی تردید نخواهد کرد
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، اسماعیل هنیه گفت: از انجام وظیفه آزادی اسرا در حال و آینده تردید نخواهیم کرد، برنامه مبارزه با دشمن  صهیونیستی با هدف آزادی اسرای فلسطینی و عرب از جمله اسرای اردنی در دستور کار است و این آزادی دیر یا زود محقق خواهد شد.
 
رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، همچنین از مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی و اعضای تیم مذاکره کننده این جنبش حمایت کرد.
وی از جامعه جهانی و نهادهای بین المللی خواست تا مسؤولیت کامل خود را برای توقف رنج های اسرای فلسطینی و مهار سیاست تجاوزکارانه مقام های زندان های رژیم صهیونیستی به عهده بگیرند.
هنیه در پایان از مبارزات و اعتصابات زندانیان برای تحقق حقوق بر حق خود قدردانی کرد.
سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، اقدامات غیر قانونی علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.
در همین راستا، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه دو اسیر دیگر را به کمک به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع متهم و احکام و مجازات‌های سنگینی را برای آنان صادر کرد.
انتهای پیام/
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 23836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *