800
۰
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

آغاز رقابت ۶۹ نفر در سومین رویداد تولید محتوای بسیج سیستان و بلوچستان

محمدهادی طهرانی مقدم از آغاز رقابت ۶۹ نفر در سومین رویداد تولید محتوای بسیج سیستان و بلوچستان خبر داد.
آغاز رقابت ۶۹ نفر در سومین رویداد تولید محتوای بسیج سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛ محمدهادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: این رویداد همزمان با شرکت ۵۸۰ تیم در سراسر کشور و حضور پرشور بسیجیان در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

وی افزود: ۳۱ تیم در بخش های پویانمایی، نرم افزار موبایلی و بازی ویژه تلفن همراه برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و ارزیابی های تخصصی صورت گرفته در نهایت ۲۲ تیم در این دوره پذیرش شدند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بخش پویانمایی 10 تیم، نرم افزار موبایلی هفت  تیم و در قسمت بازی های ویژه تلفن همراه پنج تیم با حضور 69 نفر از سراسر استان حضور دارند و به مدت ۴۸ ساعت تولید محصول خواهند کرد.

وی ادامه داد: هدف این رویداد شناسایی توان و تخصص بسیجیان در حوزه های مختلف فضای مجازی است که طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید توجه ویژه ای به اهداف انقلاب داشته باشیم و همچنین انجام یک مانور هماهنگ در فضای مجازی و ایجاد انسجام بیشتر برای کار تیمی است.
 

 
طهرانی مقدم اشاره کرد: ارزیابی تولیدات شرکت کنندگان در این رقابت ۴۸ ساعته فرایند محور خواهد بود و نه محصول محور، لذا بر اساس نتیجه حاصل از این ارزیابی به جهت حمایت از توان تخصصی شرکت کنندگان و تجاری سازی محصولات آن ها اقدام می شود.

وی گفت: در حوزه تولید محتوا به ویژه محتوای دیجیتال مردم و مخاطبان ایرانی تحت بمباران تبلیغاتی شدید محتوایی قرار دارند که بسیج با استفاده از ظرفیت مردم و توانایی گروه های مردم پایه در عرصه تولید تخصصی محتوا در فضای مجازی به خوبی ورود کرده است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به حمایت تیم های تخصصی افزود: این تیم ها برای حمایت به سازمان ها و ارگان ها برای تجاری سازی معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: توان تخصصی که در مجموعه بسیج سیستان و بلوچستان وجود دارد باعث شد که در سال گذشته بازی ۴۱، برگرفته از خاطرات رزمندگان ۴۱ ثارالله به عنوان بازی اول رویداد کشوری انتخاب شود.

این رویداد با فرمان سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه از ساعت ۹ صبح امروز در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد و به مدت ۴۸ ساعت با رقابت شرکت کنندگان ادامه خواهد داشت و برگزیدگان این رویداد به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 23922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *