800
۰
مدیر شعب بانک رفاه سیستان و بلوچستان:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج محلی برای کشف استعدادهاست/آماده حمایت کامل جوانان و نوجوانان فعال استان هستیم

حسین برزگران گفت:همه جوانان شرکت کننده در این رویداد می توانند از تسهیلات بانک رفاه استفاده کنند و ما کاملا آماده هستیم تا از این عزیزان در همه زمینه ها حمایت کنیم.
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج محلی برای کشف استعدادهاست/آماده حمایت کامل جوانان و نوجوانان فعال استان هستیم
به گزارش شستون؛ حسین برزگران مدیر شعب بانک رفاه سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این برنامه بیان کرد: ای کاش اینگونه رویدادها همیشه برپا می شد تا اول هر هفته ضمن بازدید از آنها محیطی عالی برای رشد و شکوفایی استعداد جوانان ما که سرشار از انرژی هستند مهیا می شد.

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر در المپیادهای مختلف کشوری توسط جوانان بااستعداد استان، افزود: معمولا افرادی که حایز رتبه برتر می شوند از مناطق کمتر برخوردار هستند که این به معنی استفاده حداکثری از حداقل امکانات است.

برزگران گفت: جای تقدیر و تشکر از سازمان فضای مجازی بسیج دارد که شرایطی را فراهم کرد تا شرکت کنندگان ظرف کمتر از سه روز ایده سازی کنند و ایده های خود را به مرحله طراحی و پیاده سازی برسانند و استعدادهایشان را بروز دهند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد محلی برای کشف استعدادهاست، بیان داشت: ای کاش فرزندانمان در این رویداد شرکت می کردند و از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشتند چرا که قطعا نتایج خوبی را در پی خواهد داشت.

مدیر شعب بانک رفاه سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که آماده حمایت از همه فعالین این عرصه هستیم، تصریح کرد: همه جوانان شرکت کننده در این رویداد می توانند از تسهیلات بانک رفاه استفاده کنند و ما کاملا آماده هستیم تا از این عزیزان در همه زمینه ها حمایت کنیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 23930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *