800
۰

برگزاری تولید محتوای بسیج می تواند ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی بسیار بالایی ایجاد کند

شیهکی گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال می تواند ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی بسیار بالایی ایجاد کند
برگزاری تولید محتوای بسیج می تواند ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی بسیار بالایی ایجاد کند
به گزارش شستون، به نقل از روابط عمومی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان؛ شهیکی، رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: زحمات برگزار کنندگان این رویداد بزرگ به ویژه مدیریت فضای مجازی بسیج استان قابل تقدیر است، هر اندازه بتوانیم چنینن گفتمان های ترویجی را در کشور پیش ببریم و یک فرهنگ سازمانی توسعه محور شکل دهیم، می تواند در پیشرفت کشور و استان نقش معناداری را ایفا کند.

وی افزود: ما به یک نسل پر انرژی، با طراوت و انگیزه نیاز داریم تا در کنار رشد معنوی، مهارت های راهبردی توسعه پیدا کند که این رویدادها در ارتقای توانمندی ها و شایستگی های راهبردی نسل جدید که خلا پر رنگی در زیست بوم کارآفرینی دانش بنیان و حوزه فعالیت های استارت آپ ها دارند، کمک می کند.

به گفته شهیکی، تکرار و توسعه این فعالیت ها با داشتن خروجی و دستاورد محوری آنها می تواند کمک کند تا مهارت محوری و دانش بنیان مورد هدف ما تقویت شود.

وی افزود: این حوزه جز حوزه های اقتصاد بی وزن است که می تواند ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی بسیار بالایی ایجاد کند که باید خداقوت گفت به همه کسانی که زحمت کشیدند تا بتوانند چنین گفتمانی شکل بگیرد و توسعه پیدا کند و سپاسگزار و قدردان زحماتشان هستیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 23931
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *