800
۰
رئیس کمسیون عمران شورای شهر زاهدان؛

ظرفیت های خوبی در این رویداد شرکت کرده اند/باید از این جوانان و نوجوانان حمایت شود

فاطمه راشکی گفت: ظرفیت های خوبی در این رویداد شرکت کرده اند/باید از این جوانان و نوجوانان حمایت شود.
ظرفیت های خوبی در این رویداد شرکت کرده اند/باید از این جوانان و نوجوانان حمایت شود
به گزارش شستون؛ فاطمه راشکی رئیس کمسیون عمران شورای شهر زاهدان در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای بسیج سیستان و بلوچستان بیان کرد: واقعیت این است که هر زمان و در هر کجای کشور بحران وجود داشته باشد پایه ثابت برای رفع این بحران سپاه است.

وی افزود: امروز هم یک اتفاق خوبی صورت گرفته و خیلی خوشحال هستم که در اینجا حضور پیدا کردم و ظرفیت جوانان و نخبگان را مشاهده کردیم.

راشکی با تاکید بر اینکه ظرفیت های خوبی در استان داریم، خاطرنشان کرد: می توان گفت که در این رویداد بزرگ استعداد یابی شده و جوانان فرصت پیدا کردند که خود را در معرض دیده شدن قرار دهند.

وی ادامه داد: نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که کارهایی که افراد شرکت کنندگان انجام می دهند در بحث نرم افزار و انیمیشن بسیار زیباست و می توانستیم حمایت های دستگاه های متولی را داشته باشیم به طور مثال در زمینه واکسیناسیون و تشویق مردم به تزریق آن و در خصوص منافعی که برای آنها به همراه دارد بهتر بود بهداشت و درمان ورود پیدا کند و تولید محتوایی که توسط این جوانان انجام می شود توسط بهداشت و درمان همپوشانی می شد.

رئیس کمسیون عمران شورای شهر زاهدان با اشاره به اینکه در شورای اسلامی شهر نیاز به یک اتاق فکر داریم تا بتوانیم از همچین ایده هایی استفاده کنیم، گفت: این اتفاق اینجا صورت گرفت، در زمینه توسعه کسب و کار و هم در زمینه اشتغال زایی فرصت ها و پتانسیل هایی در این استان وجود دارد که خیلی از مردم کشور و یا حتی استان در جریان نیستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این فرصت به وجود آمده که توسط نخبگان خود استانمان می توانیم شهر و استان را معرفی کرده و به دیگران بشناسانیم تا بتوانیم چهره بدی که برای مردم و کشور به وجود آمده برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: شورای شهر با تمام قدرت و قوا در کنار این جوانان است، بنده در جریان همچین ظرفیت هایی نبودم و امیدوارم بتوانیم در قمست سرمایه گذاری و کسب و کار و مواردی که در ارتباط با شورای شهر است از این جوانان و نوجوانان حمایت کنیم.

راشکی در پایان بیان کرد: از فضای بسیار خوبی که توسط سپاه و بسیج شکل گرفته و تمام افرادی که در برگزاری این رویداد دخیل بوده کمال تشکر را دارم چرا که از نظر بنده همیشه کار آنها بی نظیر و بی مثال است.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 23932
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *