800
۰

ترین‌ها بدون سرخابی‌ها/ تارتار مربی هفته، نصاری بهترین بازیکن

با پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ترین‌های هر بخش مشخص شدند.
ترین‌ها بدون سرخابی‌ها/ تارتار مربی هفته، نصاری بهترین بازیکن
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی روزهای جمعه و شنبه با برگزاری ۸ مسابقه برگزار شد که تیم‌های مدعی و بالانشین نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند، بنابراین هفته چهارم را باید هفته جبران مافات تیم‌های ناکام ۳ هفته گذشته دانست. تیم‌های مدعی سپاهان، پرسپولیس و استقلال در این هفته نتوانستند حریفان خود را شکست دهند. البته شاگردان فرهاد مجیدی با توجه به شکست سپاهان در دربی اصفهان، صدر جدول را آبی پوش کردند.
در هفته چهارم لیگ برتر، تیم‌های صنعت نفت آبادان و هوادار که در ۳ هفته گذشته امتیازی کسب نکرده بودند، موفق شدند اولین برد فصل خود را جشن بگیرند. مس رفسنجان نیز با تساوی مقابل آلومینیوم اولین امتیاز خود را در لیگ بیست و یکم دشت کرد.
نتایج مسابقات هفته چهارم لیگ برتر:
فجرسپاسی شیراز یک - استقلال تهران یک
هوادار تهران ۲ - پدیده صفر
تراکتور تبریز یک - پیکان تهران ۲
ذوب آهن اصفهان یک - سپاهان اصفهان صفر
مس رفسنجان صفر - آلومینیوم اراک صفر
نساجی مازندران صفر - نفت آبادان ۲
نفت مسجدسلیمان صفر - فولاد خوزستان صفر
پرسپولیس تهران یک - گل گهر سیرجان یک
تساوی پرسپولیس و گل گهر
بازی هفته (پرسپولیس - گل گهر)
در حساس ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر، تیم‌های مدعی پرسپولیس و گل گهر در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هر ۲ تیم هفته گذشته در کسب پیروزی ناکام بودند، گل گهر مقابل نساجی به نتیجه تساوی یک - یک رضایت داد و پرسپولیس در اراک نتیجه را به آلومینیوم واگذار کرد. در شرایطی که ۲ تیم قصد داشتند ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنند، اما در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. ابتدا سهرابیان در واپسین دقایق نیمه اول گل گهر را پیش انداخت، اما در ادامه عیسی آل کثیر گل مساوی را زد تا گل محمدی از دومین شکست متوالی در لیگ برتر فرار کند.
اولین برد نفت آبادان
تیم هفته (نفت آبادان)
تیم نفت آبادان که ۳ دیدار اول خود را واگذار کرده بود، در هفته چهارم با هدف پیروزی به مصاف نساجی مازندران رفت. با توجه به‌ نتایج نفت آبادان شاید خیلی‌ها این تیم را مقابل نساجی که هفته قبل گل گهر را متوقف کرده بود، از پیش بازنده می‌دانستند اما شاگردان علیرضا منصوریان در نهایت موفق شدند با حساب ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهند. حکیم نصاری هر ۲ گل نفتی‌ها را وارد دروازه نساجی کرد تا تیم ریشه دار لیگ برتر اولین ۳ امتیاز فصل خود را دشت کند. علیرضا منصوریان هم که مدت‌ها به دلیل بیماری از دور تیمش را هدایت می‌کرد موفق شد به ناکامی آبادانی‌ها پایان دهد.
برد تیم تارتار مقابل سپاهان
مربی هفته (مهدی تارتار)
این هفته دربی اصفهان بین تیم‌های ذوب آهن و سپاهان نیز برگزار شد. سپاهان که ۳ دیدار قبلی خود را برده بود، با صدرنشینی به مصاف رقیب سنتی خود رفت، اما تابلوی نتیجه در پایان مسابقه متفاوت با انتظار علاقه مندان به فوتبال بود. شاگردان مهدی تارتار در تیم ذوب آهن موفق شدند، با یک گل از سد سپاهان ۱۰ نفره عبور کنند‌. ذوب آهنی تا حد زیادی این برد را مدیون تارتار هستند زیرا بازیکن تعویضی این مربی (شنانی) در این دیدار پاس گل داد تا سجاد دانایی دروازه زردپوشان اصفهانی را باز کند.
دبل حکیم نصاری مقابل نساجی
بازیکن هفته (حکیم نصاری)
در لیگی که ستاره‌های نام آشنا و گران قیمت زیادی حضور دارند، یک اسم قدیمی این هفته درخشان ترین چهره بود. حکیم نصاری هافبک نفت آبادان در دیدار مقابل نساجی ۲ گل زیبا به ثمر رساند تا تیمش به ۳ هفته ناکامی در لیگ برتر پایان دهد. ابتدا ضربه سر مدافع نساجی خارج از محوطه جریمه به بهترین شکل ممکن روی پای حکیم نصاری جفت و جور شد و این بازیکن با شوتی روی پا به زیبایی دروازه حقیقی را باز کرد. در ادامه زننده گل اول نفت، گل دوم این تیم را هم پیش از پایان نیمه اول به ثمر رساند، نصاری در موقعیت تک به تکی که با حقیقی داشت توپ را از کنار دستان او عبور داده و دروازه اش را باز کرد.
درخشش فرعباسی مقابل سپاهان
دروازه بان هفته (فرعباسی)
در برد ذوب آهن مقابل سپاهان تمام بازیکنان سهیم بودند، اما اگر بخواهیم یک نام را انتخاب کنیم، قطعا فرعباسی‌ سنگربان ذوبی‌ها شاخص ترین چهره خواهد بود‌. اوج درخشش فرعباسی در نیمه اول بود که این سنگربان ضربه پنالتی سجاد شهباززاده مهاجم خطرناک سپاهان را برگشت داد. شاید اگر ذوب آهن گل اول را دریافت می‌کرد نمی‌توانست به بازی برگردد اما با درخشش فرعباسی این اتفاق رخ نداد. فرعباسی در بازی با استقلال هم چند بار دروازه ذوب آهن را نجات داد، اما ۲ بار تسلیم یامگا شد.
درگذشت هوادار سپاهان
اتفاق هفته (درگذشت هوادار سپاهان)
هنگام عزیمت سپاهان به سمت ورزشگاه فولادشهر، تعداد زیادی از هواداران این تیم با تجمع پرشور مقابل هتل به تشویق شاگردان نویدکیا پرداختند. علی‌رغم تذکرات فراوان محرم نویدکیا در مورد عدم همراهی هواداران سپاهان در مسیر ورزشگاه که در نشست خبری پیش از بازی نیز روی آن تاکید کرد، یک هوادار نوجوان که با موتور در حال همراهی کاروان تیم به سمت فولادشهر بود بر اثر تصادف با یک خودرو، جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 23937
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *