800
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

قاچاقچیان مواد مخدر به عمق کشور در جنوب شرق زمین گیر شدند

سردار احمد طاهری از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۲۴۳ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس شهرستان "ایرانشهر" با قاچاقچیان مسلح خبر داد.
قاچاقچیان مواد مخدر به عمق کشور در جنوب شرق زمین گیر شدند
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتي پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعاليت یک باند مسلح که قصد قاچاق محموله مواد مخدر را از این شهرستان به عمق کشور داشتند مطلع شدند و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه سواری پژو پارس در حال انتقال محموله موادمخدر در حوالی روستای تیغ آب ایرانشهر بودند مشاهده کردند و به آنها دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با تیر اندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی خودروهای آنها زمین گیر شد و هر ۳ قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۹ فشنگ جنگی دستگیر شدند. 

به گفته وی، در این عملیات و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۲۴۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد. 

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 23954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *