800
۰

هجمه و تخریب در واکنش به درخواست محاکمه متهان کرسنت/ چه کسانی می خواهد پرونده خسارت میلیاردی مسکوت بماند؟

این روزها با جدی تر شدن فشار مجلس و پیگیری ها برای بررسی تخلفات و ترک فعل های مسئولان دولت قبل، فشارهای رسانه ای علیه دولت و هجمه به مجلس یازدهم شدیدتر شود.
هجمه و تخریب در واکنش به درخواست محاکمه متهان کرسنت/ چه کسانی می خواهد پرونده خسارت میلیاردی مسکوت بماند؟
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از زمان روی کار آمدن مجلس یازدهم چندین بار به شکل مختلف در محافل رسانه ای و سیاسی و حتی در صحن علنی مجلس و از سوی نمایندگان ملت، موضوع رسیدگی به قرارداد کرسنت مطرح شده است.
این در حالی است که در طول چند هفته اخیر اما با مشخص شدن حکم بخش اول این قرارداد پرخسارات، مجلس به صورت جدی به مقوله مطالبه برای رسیدگی به اتهام متهمان این پرونده ورود کرده است.
این میان اما در جریان بررسی پرونده کرسنت تا به حال هیچ مجلسی به صورت جدی و با قاطعیت برای پیشبرد ماجرا و رسیدگی به لایه های پنهان پرونده کرسنت ورود نکرده است حتی در برخی ادوار مجلس با سهم انگاری های صورت گرفته به وعده زنگنه مبنی بر حل شدن موضوع پرونده کرسنت اعتماد شد و در نهایت یک خسارت میلیاردی برای کشور رقم خورد.
به نظر می رسد ورود مجلس به ماجرای کرسنت بی ربط با حملات چند وقت اخیر به برخی طرح های مختلف مجلس نیست چرا که برخی تلاش می کنند به صورت هماهنگ مجلس را تحت فشار قرار داده تا از مطالبه رسیدگی به پرونده فساد در کرسنت و حتی ترک فعل های بزرگ صورت گرفته توسط برخی وزرا و رئیس جمهور سابق جلوگیری به عمل آید.
به نظر می رسد با جدی تر شدن فشار مجلس و پیگیری ها برای بررسی تخلفات و ترک فعل های مسئولان دولت قبل، فشارهای رسانه ای علیه دولت و هجمه به مجلس یازدهم شدیدتر شود.
 
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 24085
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *