800
۰
چاله سارقان برای شهروندان سراوانی؛

سرقت 30 دریچه آب و فاضلاب در سراوان/ جان مردم در خطر است

سرقت دریچه های آب و فاضلاب در سطح شهر سراوان علاوه بر اینکه گلایه شهروندان را به دنبال داشته معضلاتی را برای اداره آب و فاضلاب سراوان به وجود آورده است.
سرقت 30 دریچه آب و فاضلاب در سراوان/ جان مردم در خطر است
به گزارش شستون؛ مدتیست که دریچه های آب و فاضلاب در سراوان مورد سرقت قرار می گیرد که هم به اداره آب و فاضلاب خسارت وارد کرده و هم امنیت شهروندان را برهم زده است.

سرقت دریچه های فلزی آب و فاضلاب در اقصی نقاط سطح شهر خطر سقوط عابران پیاده، راکبین موتورسیکلت و خودروها را ایجاد کرده در چند روز اخیر شاهد این موضوع در خیابان بهشتی سراوان بودیم که گلایه شهروندان را به دنبال داشت.

برخی افراد با قرار دادن لاستیک خودرو، شاخه نخل خرما و کارتن روی گودال ها را پوشانده تا تردد برای شهروندان به آسانی صورت گیرد و کودکان و دیگر افراد به داخل حوضچه ها سقوط نکنند اما افزایش سرقت ها این روزها در سراوان هم امان مردم را بریده و هم مسئولین را.
 

در همین راستا سعید جنگی زهی رئیس اداره آب و فاضلاب سراوان به خبرنگار ما گفت: چند مورد سرقت کابل و تخریب تاسیسات در روزهای اخیر اتفاق افتاده که با توجه به مشکلات مالی و کمبودهایی که دستگاه های خدمات  دارند خدمت رسانی را با چالش جدی مواجه کرده که در نهایت نارضایتی مردمی را در بر داشته است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته حدود 30 عدد درب حوضچه سرقت شده و این موضوع به مسئولان امنیتی شهر و شهرستان به صورت مکتوب گزارش شده ولی متاسفانه راه به جایی نبرده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با ادامه این وضعیت ناایمن این امور اقدام به افزایش ضریب ایمنی دریچه ها کرده ایم که  حدود چهل درب دریچه در چند روز گذشته جوشکاری شده و این اقدام امنیتی همچنان ادامه دارد.

جنگی زهی اضافه کرد: همچنین تعداد 50 عدد درب دریچه از نوع کامپوزیت نیز خریداری شده که از امروز جایگزین دریچه های سرقتی خواهد شد.

انتهای پیام/
 
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 24389
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *